رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

گزارش گجت نیوز از مراسم رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران + معرفی کامل

سه شنبه دوم آذر ماه طی برگزاری یک مراسم، شاهد رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران بودیم. کمپانی ال جی در این مراسم رسما از فبلت LG V20 ، دومین پرچمدار سال 2016 خود در کشورمان رونمایی کرد تا از هفته آینده شاهد عرضه آن در بازارهای سطح کشور باشیم. این مراسم در ساعت 12 با حضور اصحاب رسانه، مدیران ال جی در ایران و با همکاری شرکت مدیاپردازش در هتل آزادی تهران برگزارش شد.

البته فروش پرچمدار جدید ال جی، چند مدتیست که در کره جنوبی آغاز شده ولی اینک نوبت به طرفداران ایرانی این برند معتبر حوزه موبایل رسیده تا بتوانند از نزدیک با تازه‌ترین دستاورد غول کره‌ای دنیای فناوری ملاقات کنند.

از زمان رونمایی عمومی در اوایل این ماه، گوشی موبایل ال جی وی 20، فروش فراتر از حد انتظاری را در آمریکای شمالی تجربه کرده و با استقبال مثبتی از سوی منتقدین مختلف حوزه فناوری، دریافت کرده است. طی مراسم رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران ، فرصت آن را داشتیم تا بار دیگر با مشخصات سخت افزاری و قدرتمندی که از وی 20، یه موبایل منحصر به فرد می‌سازد آشنا شویم. ال جی گوشی جدید خانواده V خود را برای کاربرانی طراحی کرده که می‌خواهند محتوای چند رسانه‌ای حرفه‌ای خلق کرده و علاقه‌مند به خریداری تلفن هوشمندی هستند که از نظر امکانات صوتی و تصویری یک سر و گردن از رقبا بالاتر قرار گرفته است.

در ابتدای مراسم رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران پیمان وشکینی، مدیر کانال‌های فروش و بازاریابی موبایل ال جی در ایران ضمن خوش آمد‌گویی که حضار رسما اعلام کرد که گوشی پرچمدار ال جی با وقفه‌ای نسبتا طولانی وارد ایران شد و ظرف چند روز آینده روانه بازار می‌شود.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

در ادامه این مراسم، یاشار پورسیستانی، سرپرست GTM موبایل ال جی در ایران به روی صحنه آمد تا معرفی کاملی را از این گوشی پرچمدار و قدرتمند داشته باشد. با پخش ویدیوهای تبلیغاتی مربوط به گوشی ال جی وی 20 ، پورسیستانی توضیحاتی را نیز در خصوص آن‌ها ارائه می‌کرد تا هر چه بیشتر با قابلیت‌های قدرتمند این فبلت غول پیکر آشنا شویم.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

این گوشی برترین قابلیت‌های چند رسانه‌ای موجود را ارائه می‌دهد. گوشی V20 ویژگی‌های جدیدی مثل ضبط ثابت 2. 0،Hi-Fi Quad DAC، کیفیت ضبط HD، دوربین با لنز عریض در جلو و عقب گوشی را نیز به نمایش گذاشته است. همچنین این اولین گوشی در دنیا است که بصورت پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید 7 نوقا و سیستم پیشرفته جستجوی گوگل داخل اپلیکیشنی است.

سری V ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار هوشمندی هستند که برای بهترین تجربه صوتی و تصویری طراحی شده‌اند. ال‌جی نگاهی به مشتریان V10 داشته است و با بررسی نیازهای آنها گوشی V20 را توسعه داده است.

در انتهای این مراسم نیز آقایان دی اس آن (مدیر کل ال جی در ایران)، کان من لی (مدیر محصول ال جی در ایران)، پیمان وشکینی (مدیر کانال‌های فروش و بازاریابی موبایل ال جی در ایران) و همچنین مزدک ابراهیمیان (مدیر محصول مدیاپردازش) به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

در حالی که سوالات خبرنگاران اکثرا مربوط به شایعات منتشر شده طی روزهای اخیر از گوشی ال جی وی 30 بود، مدیران ال جی با گذر از این سوالات اعلام کردند که در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود.

کام من لی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دلایل تغییر طراحی کلی گوشی جدید ال جی و حذف کلیدهای محبوب فیزیکی قاب پشتی ال جی وی 10 در گوشی وی 20 عنوان داشت:

سنسور اسکنر اثر انگشت ال جی وی 10 کمی کوچک بود و باعث می‌شد تا کاربران نتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. ال جی در گوشی مدل وی 20 خود بر خلاف میل شخصی، ناچار به حذف کلیدهای فیزیکی شد تا از یک سنسور اثر انگشت بزرگ‌تر برای برای راحتی و سرعت بیشتر در قسمت پشتی استفاده کند.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

در ادامه مراسم رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران، آقای دی اس آن در خصوص حضور پررنگ‌تر ال جی در بازار موبایلی ایران عنوان کرد:

ایران یک کشور با پتانسیل بسیار خوب است و نگاه ال جی بر روی بازار این کشور به مراتب جدی‌تر از سایر کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی است. در حال حاضر سهم ال جی در بازار موبایل ایران به بیش از 10 درصد رسیده  است و در تلاشیم تا تعامل بیشتری را با علاقه‌مندان این برند در ایران برقرار کنیم. طی سال‌های اخیر شرکت ال جی چه در حوزه لوازم خانگی و چه در حوزه موبایل، توانسته بیشتر از سایر رقبا رضایت مشتریان خود را جلب کند. تا بدین لحظه محصولات ما هیچ انفجاری را نداشته‌اند (کنایه به گلکسی نوت 7 سامسونگ) و همواره سعی کرده‌ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

طراحی کاملا شیک در بدنه‌ای بسیار با دوام

برای دستیابی به ظاهر زیبا و در عین حال بادوام ال‌جی از آلمینیوم سبکی در کنار  مواد مقاوم با منشا سیلیکون استفاده کرده است. آلومینیوم AL6013 در هواپیماها، قایق‌ها و دوچرخه‌های کوهستان یافت می‌شود، پشت این گوشی ویژگی استحکام را درکنار سبکی خود داراست. اگر گوشی بیوفتد، بالا و پایین گوشی توسط سیلیکون پلی کربنات محافظت می‌شود. این ماده خلاقانه که در کلاههای کاسکت یافت می‌شود شوک وارده را تا 20 درصد نسبت به بقیه مواد معمولی کاهش می‌دهد.

ضبط ویدیوهایی واضح، با کیفیت وعالی برای اشتراک گذاری

ال‌جی V20 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و پردازشگر X12 LTE، نسخه دوم ضبط بدون لرزش را که از فناوری ثابت سازی تصویر EIS 3. 0 بهره می‌گیرد و فیلم‌هایی واضح‌تر با لرزش کمتری را تصویربرداری می‌کند. ژیروسکوپ مبتنی بر EIS با کاهش تاخیر تصویر به مدت 50 میلی ثانیه هماهنگی تصویر و ژیروسکوب را بیشتر می‌کند.  EIS توسط فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی (DIS) کامل می‌شود که کیفیت تصویر را در پردازش اولیه بوسیله تنظیم مکان شئ در قاب دوربین بهبود می‌بخشد و اعوجاج تصویر بخاطر حرکت شاتر غلطکی (Rolling Shutter) را به حداقل می‌رساند.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

ضبط ویدیو Hi-Fi

کاربران گوشی موبایل ال جی V20 می‌توانند ویدئوهای‌های فای ضبط کنند و تنظیمات آن را نیز بصورت دستی تغییر دهند تا بهترین کیفیت صدای ممکن را داشته باشند. ویژگی‌هایی مثل Low Cut Filter که صدای ناخواسته در پس زمینه را حذف می‌کند و همچنین Limiter که فاصله ضبط صدا را مشخص می‌کند. ویژگی LCF صداهای مزاحم را کم می کند و ویژگی Limiter صداهای با فاصله بیشتر از محدوده را به صفر می‌رساند. همچنین گوشی V20 صدا را با فرمت24bit / 48 kHz  (LPCM) که فرمت استودیو های صدابرداری حرفه ای است، ضبط می‌کند.

واضح‌ترین کیفیت صدای ممکن با Hi-Fi Quad DAC

ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی Hi-Fi Quad DAC را بصورت 32 بیتی ارائه می‌دهد. این تکنولوژی توسط شرکت ESS که طراح محصولات صوتی بسیار پیشرفته است توسعه داده شده است. ویژگی Quad DAC گوشی V20 صدای واضحی را بوسیله کاهش 50 درصدی صداهای مزاحم و سر و صدای محیط انتقال می‌دهد. با میزان صدای 75 مرحله‌ای و تنظیم بین بلندگوهای راست و چپ و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی lossless شاملFLAC, DSD, AIFF و ALAC، گوشی V20 با هر هدفونی بهترین کیفیت صدا را پخش می‌کند.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

ضبط صدای HD

قابلیت ضبط صدا بصورت HD رونمایی از نسل جدید فناوری ضبط کردن است. این ویژگی به مخاطب اجازه می دهد صداها را با کیفیت استودیویی ضبط کند. همچنین دامنه ضبط وسیع تری نیز بوسیله سه میکروفون AOP پیشرفته در اختیار او می‌گذارد تا بتواند صدایی باورنکردنی را ضبط کند که هیچ تلفن همراهی قادر به ضبط آن نیست. با استفاده از حالت استودیویی میتوان بصورت دستی صدا را کنترل کرد. آن هم با دکمه‌های با کاربری آسان که مشابه آن بر روی دوربین‌های فیلم‌برداری نیز موجود است. این قابلیت برای ضبط موسیقی برای تماشاگران موسیقی نیز بسیار مفید است، آن هم با ضبط صدای کسانی که آهنگ را در لحظه‌های حساس با یکدیگر می‌خوانند. قابلیت دیگر حالتMusic Recorded  می باشد این امکان را برای علاقه مندان به خوانندگی به وجود می آورد که بروی موزیک های از پیش ضبط شده بخوانند و با کیفت بالا ضبط کنند.

داستان طولانی‌تری را به تصویر بکشید

لنز عریض در جلو و عقب قابلیت زاویه تصویرعریض برای دوربین‌های جلو و عقب گوشی تصاویری با پس زمینه‌های فوق‌العاده می‌گیرد و فضای بازتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز 5 مگا پیکسل جلوی گوشی با زاویه 120 درجه‌ای زاویه عکس‌های سلفی را عریض می‌کند و بدینوسیله دوستان بیشتری در قاب عکس شما جا می‌شوند. لنز 8 مگاپیکسلی پشت دوربین با زاویه 135 درجه‌ای دوربینی ایده آل برای تصویر برداری از مناظر چشم‌گیر و داخل استادیوم‌های بزرگ است. لنز دیگر با زاویه استاندارد 75 درجه و قدرت تصویر برداری 16 مگاپیکسلی تصاویری بسیار واضح می‌گیرد.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

تصویربرداری خودکار در دوربین جلو ال جی وی 20

ویژگی تصویربراری خودکار در دوربین جلویی گوشی تصاویر سلفی بی نقصی با قابلیت تشخیص چهره خود می‌گیرد. این ویژگی در زمانی که کاربر ثابت است و لبخند میزند فعال می‌شود. هیچ نیازی به فشار دادن دکمه عکس برداری نیست که معمولا باعث می‌شود تصاویر تار و محو شوند.

تضمین تصاویری واضح با فوکوس خودکار هیبریدی

ویژگی فوکوس خودکار هیبریدی گوشی V20 گرفتن تصویر واضح را در هر زمان تضمین می‌کند. فوکوس خودکار سریع و ثابت که با دارا بودن سه قابلیت مختلف AF شامل فوکوس لیزری، تشخیص فاز و تشخیص کنتراست در هر محیطی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. چه برای عکس‌برداری و چه ضبط ویدئو. گوشی V20 خود ابتدا تصمیم می‌گیرد که کدام نوع فوکس LDAF (لیزری) و یا Phase Detection (تشخیص فاز) برای تصاویر خاص مناسب است و بعد تنظیمات فوکوس نهایی را بر اساس تشخیص کنتراست انجام میدهد. کاربر می تواند با گرفتن عکس‌های واضح نهایت استفاده را از دوربین گوشی V20 در جمع‌های خانوادگی و دوستانه و در هر شرایط نور محیطی بکند.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

ویژگی Focus Peaking در خدمت فیلم سازان و فیلمبرداران

قابلیت Focus Peaking با نقطه رأس فوکوس یکی از قابلیت‌های آشنایی است که فیلم‌سازان و فیلمبرداران شیفته آن هستند. با کمک این ویژگی بارز، فضاهایی که بیشتر در فوکوس هستند به رنگ روشن (در V20 به رنگ سبز) هایلایت یا علامت‌گذاری می‌شوند. در نتیجه، کاربران فوراً تشخیص می‌دهند که کجاها در فوکوس است و کجاها نیست و وقتی در حال ضبط فیلم هستند می‌توانند فوکوس را مشاهده و تنظیم کنند. برای فعال کردن قابلیت Focus Peaking برنامه دوربین را باز کنید و در عکس یا فیلم حالت دستی را انتخاب کنید. سپس، روی فوکوس MF در قسمت سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. از نوار تنظیمات که در سمت راست ظاهر می‌شود برای انتخاب فضایی از تصویری که دوست دارید فوکوس شود استفاده کنید تا نمای واضحی از تصویر فوکوس شده، دقیقا در همان جایی که می‌خواهید، داشته باشید. قابلیت Focus Peaking فقط در حالت زاویه استاندارد در لنز دوربین پشت در دسترس است.

ویژگی فوکوس دنبال کننده

قابلیت فیلم‌برداری ال‌جی V20 با افزودن یک دستیار قدرتمند فوکوس، که روی سوژۀ در حال حرکت قفل می‌کند، بسیار بهتر شده است. با این ویژگی تلفن هوشمند V20 ال‌جی برای ضبط ویدئوهای واضح، نظیر رخدادهای ورزشی یا تکخوانی کودک دلبند شما در مدرسه بی‌نظیر است. قابلیت Tracking Focus یا ردیابی فوکوس را در بخش تنظیمات واقع در گوشه سمت چپ در پایین نمایشگر فعال کنید. سپس، روی سوژه‌ای که می‌خواهید فوکوس کنید ضربه بزنید تا کادر سبز روشن ظاهر شود و سوژه منتخب شما را دنبال کند. اگر سوژه شما خیلی کوچک باشد (کمتر از یک‌دهم اندازه نمایشگر)، خیلی سریع حرکت کند و یا شکل و رنگ آن مدام به صورت ناگهانی تغییر کند، ممکن است قابلیت ردیابی فوکوس به سختی بتواند روی سوژه قفل شود.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

ویژگی زوم اسلایدر

قابلیت Zoom Slider یا زوم کشویی به شما امکان می‌دهد تا خیلی ملایم با استفاده از یک انگشت، به جای دو انگشت، روی نمایشگر زوم کنید یا از زوم خارج شوید. این ویژگی به محض آغاز ضبط ویدئو در حالت EXPERT در سمت چپ صفحه نمایش ظاهر می‌شود. هر چه بیشتر نوار کشویی را بالا و پایین کنید، دوربین سریع‌تر زوم می‌کند. در سمت راست بالای صفحه نمایش، یک نوار افقی کوچک وجود دارد که نشان می‌دهد چقدر روی نما زوم کرده یا از زوم خارج شده‌اید.

صفحه نمایش دوم به شما بیشتر از آنچه که می‌خواهید می‌دهد

صفحه نمایش دوم محبوب که اولین بار در 10V عرضه شد، قابل رویت‌تر است. آن هم بوسیله دو برابر شدن روشنایی و بزرگتر شدن 50 درصدی فونت نسبت به 10V. صفحه نمایش کوچک که در بالای صفح نمایش اصلی به کاربر اجازه می‌دهد به برنامه‌ها و هشدارها بدون تغییر در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد. حال با توسعه قابلیت اعلان‌ها کاربر می‌تواند روی صفحه نمایش دوم ضربه زده و پیام‌های طولانی را در یک لحظه بخواند و یا به آنها جواب دهد.  گوشی ال‌جی V20 با رابط کاربری LG UX 5. 0+ به بازار عرضه می‌شود که کار با کاربری چند رسانه‌ای این دستگاه را آسان‌تر می کند. این رابط کاربری نسخه بهبود یافته LG UX 5. 0 است که برای اولین بار در گوشی 5G معرفی شده بود. همچنین این اولین رابط کاربری است که بر روی اندروید نوقا اجرا می‌شود.

گوشی ال‌جی V20 همچنین از قابلیت چند پنجره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که بوسیله آن می‌تواند دو نرم‌افزارمختلف را در یک صفحه نمایش مشاهده کرد و بین آنها متن، عکس و یا فیال‌های مختلفی را جابجا کرد. ترکیب این قابلیت‌ها در کنار صفحه نمایش 5. 7 اینچی IPS Quantum بهترین قابلیت چند رسانه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ویژگی جذاب In Apps

گوشی ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی In Apps شرکت گوگل را به نمایش می‌گذارد. این حالت جدید برای جست‌وجو در برنامه کاربردی گوگل نه تنها به کاربران امکان یافتن محتوا را از برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض مانند مخاطبان، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و تصاویر که از پیش در گوشی نصب شده را می‌دهد بلکه از میان برنامه‌های کاربردی که خود کاربر نصب کرده نیز این امکان را میسر می‌کند. قابلیت In Apps به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی که به تازگی به آنها دسترسی داشته است، افرادی که با آنها تماس گرفته‌اند، پیام‌های متنی خوانده شده یا فعالیت‌هایی که در برنامه‌های کاربردی انجام شده را بدون تایپ کردن پیدا کنند.

استقامت و دوام

ال‌جی V20 همچنین آزمایش سقوط MIL-STD 810G را نیز پشت سر گذاشته است. آزمایشی که برای سنجش میزان استحکام گوشی توسط آزمایشگاهی مستقل انجام می‌شود و توسط استانداردهای نظامی آمریکا به تایید رسیده است. این آزمایش نشان داد که گوشی V20 میتوان شوک را تحمل کند و همچنان با وجود سقوط به دفعات در هر سمتی و فرود آمدن بر روی نقاط مختلف مثل پشت، جلو گوشه و لبه‌ها همچنان آماده به کار باشد. قاب پشت V20 ال‌جی از آلومینیوم AL6012 است که در ساخت هواپیما به کار می‌رود و بالا و پایین این تلفن هوشمند با سیلیکون پلی‌کربنات (Si-PC) برای کاهش ضربات پوشانده شده است. باتری قابل تعویض که در دل این تلفن هوشمند گنجانده شده است با تعویض آسان در زمان خالی شدن و سپس جایگزین کردن آن با یک باتری پر به کاربر بهره‌وری بیشتری را ارائه می‌دهد.

رونمایی گوشی ال جی وی 20 در ایران

بهره وری شرکتتان را با ال جی وی 20 افزایش دهید

کاربران با قابلیت Android for Work (اندروید برای کار) می‌توانند از توانایی V20 برای جدا کردن برنامه‌های کاربردی مربوط به کار از برنامه‌های کاربردی شخصی استفاده کنند تا با امنیت قوی‌تری با کمک امکاناتی نظیر امنیت پلت‌فرم (Platform Security) و امنیت شبکه (Network Security) به انجام کارهای خود بپردازند.  قابلیت Knock Code ال‌جی نیز دسترسی ایمن به گوشی را تنها با الگوی ضربه‌های شخصی در هر جای صفحه میسر کرده و حسگر اثر انگشت هویت کاربر را برای اطمینان از امنیت اطلاعات و حریم شخصی تأیید می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمت دومیلیونی آدم رومردد میکنه.

  2. باسلام اقای کریمی شماکه ازنزدیک شاهداین گوشی بودید کدوم رنگش زیباتره ..میگن صورتیش خیلی چشم نوازه