اچ تی سی 10 اوو

اچ تی سی 10 اوو رسما معرفی شد؛ با نسخه جهانی HTC Bolt آشنا شوید

کمتر از دو هفته پیش بود که اچ تی سی (HTC)، به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود با نام بولت (Bolt) پرده برداشت. پس از آن، شایعات و البته سوالات بسیاری در مورد نام جهانی این گوشی مطرح شد که حالا سازندگان با معرفی رسمی اچ تی سی 10 اوو (HTC 10 Evo) به تمام آنها پایان دادند.

همانطور که انتظارش را داشتیم، هیچ تفاوتی از نظر فنی، بین اچ تی سی 10 اوو و اچ تی سی بولت وجود نداشته و تنها نام آن برای عرضه در بازار جهانی تغییر کرده است.

محصول جدید اچ تی سی با بدنه‌ای آلومینیومی، در ابعاد 153.6 در 77.3 در 8.1 میلی‌متر طراحی شده و دارای وزنی معادل 174 گرم است. به‌علاوه، اچ تی سی 10 اوو به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 2K و پنل سوپر ال سی دی 3 (Super LCD 3) مجهز شده و پوشش محافظ گوریلا گلس 5 (Gorilla Glass 5)، می‌تواند دستگاه را در برابر اجسام بیرونی مقاوم سازد.

مشخصات فنی اچ تی سی 10 اوو

در مورد مشخصات فنی، شاید بهتر بود که سازندگان از آخرین نسل تراشه‌های شرکت کوآلکام استفاده می‌کردند، اما باز هم وجود اسنپ دراگون 810 به عنوان معز پردازشگر، می‌تواند در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، عملکرد بسیار خوب محصول جدید HTC را تضمین کند. علاوه بر این، گوشی اچ تی سی 10 اوو قرار است در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی (تا حداکثر ظرفیت 2 ترابایت)، روانه بازار جهانی شود.

اچ تی سی 10 اوو

دوربین اچ تی سی 10 اوو

اچ تی سی 10 اوو نیز همانند گوشی بولت، به دوربینی 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0، سنسور لرزشگیر اپتیکال (OIS) و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) مجهز شده و می‌تواند مناظر مختلف را با کیفیتی فوق‌العاده بالا ثبت کند. در مورد دوربین دوم نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4، می‌تواند سلفی‌بازان را راضی نگه دارد.

از دیگر ویژگی‌های اصلی گوشی هوشمند اچ تی سی 10 اوو نیز می‌توان به پشتیبانی از فناوری VoLTE در بستر شبکه 4G LTE روی سیم کارت نانو، بلوتوث نسخه 4.1، GPS، برچسب NFC، رابط USB Type-C، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و سیستم شارژ سریع Quick Charge 2.0 شرکت کوآلکام اشاره کرد.

هم‌اکنون پیش‌فروش گوشی موبایل اچ تی سی 10 اوو با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و صورتی در تایوان آغاز شده و کاربران می‌توانند نسخه 32 و 64 گیگابایتی از این گوشی را به‌ترتیب با قیمت‌های 564 و 626 دلار خریداری کنند. فروش جهانی HTC 10 Evo نیز از 28 نوامبر (8 آذر ماه) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من نمیدونم آخه چرا 810؟!!!!