گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ در این چهار رنگ قابل سفارش خواهد بود

گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ در این چهار رنگ قابل سفارش خواهد بود

شاید گلکسی نوت ۷ و گلکسی اس ۷ طی چند ماه گذشته، مهمترین اخبار سامسونگ را به خود اختصاص داده باشند، اما جالب است بدانید که اسمارت فون‌های میان‌رده‌ی این کمپانی کره‌ای هم فروش بسیار بالایی دارند و به خصوص ‌دیوایس‌هایی نظیر سری گلکسی A سامسونگ، طرفداران فراوانی دارند. حالا با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ ، هر روز شاهد انتشار و لو رفتن تصاویر و اطلاعات زیادی از این محصول جذاب هستیم.

طی چند هفته‌ی گذشته و بعد از این که خبر آغاز ساخت و عرضه‌ی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ توسط مسئولان رسمی سامسونگ تایید شد، اخبار متعددی از ویژگی‌های مختلف این محصول لو رفته است. حالا بعد از انتشار چندین تصویر باکیفیت، رندرهای سه بعدی و اطلاعات فنی، جزییات بیشتری درباره‌ی رنگ بدنه‌ی نسل جدید گلکسی A5 منتشر شده است. اگر این اطلاعات صحیح باشد، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدید سامسونگ قرار است در چهار رنگ شامل مشکی، آبی، طلایی و صورتی بر روی قفسه‌ی فروشگاه‌های موبایل در سراسر جهان قرار بگیرد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا توناژ رنگی این چهار مدل قرار است با رنگ بدنه‌ی گلکسی اس ۷ و البته نوت ۷ یکسان باشد و یا خیر، اما خیلی از کاربران علاقه دارند که یک بار دیگر، ترکیب رنگی زیبای آبی مرجانی گلکسی نوت ۷ را در تولیدات جدید سامسونگ و البته این بار بر روی یک محصول میان‌رده‌ مشاهده کنند. رونالد کوانت (Roland Quandt) به تازگی و طی یک پست جدید در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، این موضوع را رسانه‌ای کرده است:

سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ در چهار رنگ فوق‌العاده‌ی مشکی، طلایی، صورتی و آبی عرضه خواهد شد.

Samsung Galaxy A5 (2017) SM-A520 will launch in the amazing color choice of Black, Gold, Pink and Blue. Wow.

— Roland Quandt (@rquandt) November 22, 2016

از مشخصات گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ چه می‌دانیم؟

گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ در این چهار رنگ قابل سفارش خواهد بود

آن‌طور که از شواهد و قراین تا به اینجا مشخص شده است، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ دارای یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی از نوع پنل‌های سوپر آمولد خواهد بود. یک پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۰، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (با قابلیت افزایش ظرفیت تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت حافظه‌ی میکرو اس دی)، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک باتری غیر قابل جدا شدن با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز دیگر مشخصات اصلی آن را تشکیل خواهند داد.

گفتنی است که با توجه به دریافت تاییدیه‌های دو سازمان استانداردگذاری بلوتوث و وای فای، زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ باقی نمانده است و سامسونگ بعد از دریافت تاییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، آن را روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*