نمایش پهپاد نور افشان اینتل

اجرای نمایش بی‌نظیر پهپاد نور افشان اینتل در تعطیلات کریسمس

با گذشت مدت زمانی از رونمایی پهپاد نور افشان اینتل، بزرگ‌ترین شرکت سازنده پردازنده‌های کامپیوتر و لپتاپ در دنیا این بار تصمیم دارد تا نمایش شکوه‌مند پهپادهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد. البته، پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کرده بودیم که نمایش پهپاد نور افشان اینتل تنها تصمیم ندارد تا قدرت روباتیک این تولید‌کننده چیپست را به رخ بقیه بکشد، بلکه هدف اصلی آن رونق کسب و کار با به راه انداختن نمایش‌های آسمانی است؛ “ستاره دنباله‌دار” در دسته‌بندی کواد کوپترها قرار می‌گیرد و قرار است تا درخت کریمس را در آسمان شب پارک تفریحی دیزنی‌لند (Disneyland Park) به نمایش عموم دربیاورد.

نمایش پهپاد نور افشان اینتل

در تعطیلات پیش روی سال جدید میلادی، افراد حاضر در پارک تفریحی دیزنی‌لند این بار شاهد متفاوت‌ترین نمایش در طول عمرشان خواهند بود. در این نمایش پهپاد نور افشان اینتل ، تعداد زیادی از اجسام نورانی در آسمان شب، منظره خیره‌کننده‌ و رنگارنگی را از انیمیشن‌های جذاب به بینندگان به صورت رایگان نمایش خواهند داد، به این معنی که هیچ کس این اتفاق زیبا را از دست نخواهد داد. در نظر داشته باشد دلیل آغاز برنامه‌ریزی برای تعطیلات کریسمس از مدت‌ها قبل، زمان‌بر بودن فرآیند آماده‌سازی نمایش است که از قرار معلوم هفته‌ها زمان می‌برد، اما بعد از به ثمر نشستن تماشاچیان زیادی را در سر جای خود تنها برای چند ساعت میخکوب می‌کند.

ایده کلی، جایگزین کردن آتش‌بازی (FireWork) همیشگی با استفاده از صنعت در حال رشد کنونی، یعنی پهپادها بود تا علاوه بر کاهش خطرات ناشی از استفاده وسایل منفجره خطرناک، بر نحوه نمایش کنترلی کامل داشته و بتوان صحنه‌های به مراتب جذاب‌تر به نمایش گذاشت. در ابتدا ایده این بود که با به پرواز درآوردن دسته‌ای از پهپادها، برخی را مسئول نگه داشتن دسته‌ای از عروسک‌های خیمه‌شب‌بازى بزرگ کرده و دسته‌ای دیگر را برای حمل صفحه نمایش‌های پروژکتور در آسمان مورد استفاده قرار تا به عنوان صفحه نمایش‌هایی شناور ایفای نقش کنند.

این ایده البته به ثمر نشست، اما به نحوی بسیار حرفه‌ای‌تر از آن چه ایده اولیه برای خود ترسیم کرده بود. نمایش پهپاد نور افشان اینتل به کمک دسته‌ای از پهپادها ایجاد شده و حتی 20 الی 30 عدد از این پهپادها کارایی مناسبی به تنهایی نخواهند داشت، چرا که نمایش زیبا و خیره‌کننده در آسمان شب تنها به کمک وجود حداقل 300 الی 400 عدد از این پهپادها میسر می‌شود. از قرار معلوم نمایش پهپاد نور افشان اینتل اجرا شده در پارک تفریحی دیزنی‌لند و در تعطیلات کریسمس، با هیچ‌کدام از نمایش‌های آزمایشی و یا تفریحی انجام شده تاکنون قابل مقایسه نخواهد بود، چرا که والت دیزنی و اینتل با رسیدن به سال جدید میلادی، 5 ماه فعالیت و برنامه ریزی را به عنوان پشتوانه خواهند داشت. این دو شرکت از ابتدای پروژه با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

نمایش پهپاد نور افشان اینتلستاره دنباله‌دار تنها 280 گرم  وزن داشته و به لطف ترکیب چهار میلیون رنگ در لامپ استفاده شده در آن، قادر است تا تمامی رنگ‌های موجود در طبیعت را به نمایش بگذارد. همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، فرآیند برنامه‌ریزی نمایش پهپاد نور افشان اینتل بسیار زمان‌بر است، اما بعد از برنامه‌ریزی مدیریت 500 پهپاد برای اجرای یک نمایش باور نکردنی، تنها توسط یک نفر و به وسیله یک لپ تاپ امکان‌پذیر خواهد بود.

بد نیست بدانید سخت افزار پهپاد نور افشان اینتل به نحوی طراحی شده تا در برابر حوادث احتمالی کمترین خسارت را ببیند، چون با کنار هم قرار گرفتن شاید صدها پهپاد، امکان برخورد آن‌ها با یکدیگر بعید نیست. استفاده از فوم و پلاستیک منعطف سلامت خود پهپاد و قرار گرفتن ملخ آن در قفس، سلامت تماشاچیان بر روی سطح زمین را تضمین خواهد کرد. ستاره دنبال‌دار اینتل قادر است تا در هوای بارانی معمولی و نه بسیار شدید به پرواز دربیاید، پس نمایش زیبای شبانه در تعطیلات کریسمس، با تغییرات آب و هوایی کنسل نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*