گوشی XT-PRO DUAL

ثریا گوشی XT-PRO DUAL را با قابلیت پشتیبانی از شبکه ماهواره ای و GSM معرفی کرد

ثریا (Thuraya) یکی از معدود شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های همراهی است که با فناوری ارتباط ماهواره‌ای سازگاری دارند. این شرکت به تازگی از گوشی XT-PRO DUAL با قابلیت پشتیبانی از شبکه ماهواره‌ای و GSM به طور همزمان پرده برداشته است.

گیر کردن یا خرابی خودرو، گم شدن، پایان یافتن ذخایر آب و غیره می‌تواند از جمله خطراتی باشد که هر جهان‌گردی را فارغ از میزان تجربه و قابلیت‌هایش تهدید کند. خوش‌بختانه موبایل‌های ماهواره برای افرادی که همیشه خواهان دسترسی به ارتباط تلفنی پایدار هستند، این قابلیت را فراهم می‌کند تا ترس از نبود خطوط آنتن‌دهی را به طور کلی از یاد ببرند.

تفاوت تلفن ماهواره‌ای، ارتباط ایستگاه‌های زمینی با فرستنده‌های ماهواره‌ای است که ارتباطات را از بالای کره زمین مدیریت می‌کند. البته کاربر از آنجا که برای استفاده از این قابلیت حتما بایستی در محیطی روباز قرار گیرد، شرکت ثریا به تازگی گوشی XT-PRO DUAL را معرفی کرده که امکان برقراری ارتباط در آن واحد از طریق دو شبکه ماهواره‌ای و GSM را می‌دهد.

گوشی XT-PRO DUAL از دو شبکه ماهواره و GSM به طور همزمان پشتیبانی می‌کند

این گوشی به عنوان یک گوشی معمولی همراه نیز قابل استفاده بوده و مشترک می‌تواند در نزدیکی آنتن‌های زمینی و درون شهرها، سیم کارت ماهواره‌ای را غیر فعال کرده و به شبکه GSM متصل شود. ثریا در این موبایل قابلیتی تحت عنوان Always On تعبیه کرده که امکان فعال بودن همزمان سیم‌ ماهواره‌ای در زمان برقراری تماس از طریق شبکه GSM را دارد و بالعکس.

بدین ترتیب عدم دسترسی به شبکه ارتباط تلفنی با این گوشی به حداقل کاهش می‌یابد. مدل XT-PRO DUAL همچون دیگر گوشی‌های ماهواره‌ای از ظاهری ساده برخوردار بوده، با این حال در بیش از 160 کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی قابل استفاده است؛ علاوه بر این که با اغلب خطوط 2G و 3G نیز سازگاری دارد.

البته قابلیت‌های گوشی جدید ثریا به همینجا ختم نمی‌شود، زیرا XT-PRO DUAL لقب اولین موبایل با قابلیت‌های ردیابی مبتنی بر فواصل زمانی، مسافت طی شده و تشخیص حرکت خارج از محدوده‌ مشخص شده را هم یدک می‌کشد. باتری این گوشی قادر است انرژی دستگاه را به مدت 11 ساعت مکالمه مداوم تامین نماید و در سوی دیگر نیز XT-PRO DUAL مانند دیگر گوشی‌های ماهواره‌ای، دارای قابلیت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*