نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016

نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 به روایت تصویر

تنها یک ماه بعد از پایان یافتن نمایشگاه اینترموت (Intermot) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های موتور سیکلت دنیا در شهر مونیخ آلمان، بهترین‌های دنیا در جمعی دیگر حضور یافته و این بار قدرت خود را در صنعت موتورسیکلت در کشور ایتالیا به نمایش گذاشتند. در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 ، شاهد مدل‌های جدید بسیار بیشتری نسبت به عناوین ذکر شده در روزنامه‌ها و یا وب سایت‌های خبری بودیم، به طوری که محصولات عرضه شده، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی بسیار بیشتر از موتورسیکلت‌های متفاوت نمایشگاه اینترموت چشم نوازی می‌کردند.

نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016

شرکت‌های اروپایی در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 بسیار پرتوان ظاهر شده و بعد از مدت‌ها کم کاری، شاهد بازگشت جانانه آنان بودیم. در نمایش امسال رعایت استانداردهای جلوگیری از تولید گازهای گلخانه‌ای به عنوان یک اجبار درآمده و سازندگان این بار به آشتی دادن محصولات خود با طبیعت مجبور شدند. تولیدکنندگان اغلب با سرهم کردن قطعات و توجه صرف بر روی شتاب، سرعت نهایی، زیبایی در طراحی و امثال این فاکتورها، کمتر به میزان آلایندگی محصولات خود توجه می‌کردند، اما در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 این روال تقریبا عوض شد. به عنوان نمونه، هندا در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 محصولاتی را معرفی کرد که پیشتر نیز در بازار وجود داشتند، با این تفاوت که با استانداردهای یورو 4 انطباق پیدا کرده و با رنگ‌های شاد و جدیدی عرضه شدند.

نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016سازندگان در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 کمی سبک خود را تغییر داده و این بار بر روی موتورهای (Engine) سبک تمرکز داشتند، در حالی که همه ساله رقابت آن‌ها را در بالا بردن حجم موتور و ارائه محصولات بالای 1000 سی‌سی می‌دیدیم. در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA 2016 همچنین شاهد اختصاص فضایی جداگانه برای محصولات الکتریکی بودیم. البته، هنوز این بخش صنعت موتورسیکلت به خوبی صنعت خودروهای الکتریکی راه نیفتاده است، چنان که اکنون می‌بینیم خودروهای برقی، سوپراسپورت‌های کنونی را در شتاب و سرعت شکست می‌دهند، اما هنوز موتورسیکلت‌های برقی توان رقابت با محصولات عادی پیدا نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*