نسخه جدید گلکسی نوت 7

سامسونگ احتمالا سال آینده نسخه جدید گلکسی نوت 7 را روانه بازار می‌کند

در حالی که رفته رفته کابوس گلکسی نوت 7 در حال فراموشی بود، گزارش جدیدی از سوی نشریات کره‌ای ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد نسخه جدید گلکسی نوت 7 اصلاح شده را سال آینده با قیمت به مراتب کمتری روانه بازار کند. هرچند تا بدین لحظه مدیران سامسونگ هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

سامسونگ به خاطر تصمیم توقف تولید گلکسی نوت 7 تنها چند هفته پس از عرضه و مشکلات آتش‌سوزی که گریبان این شرکت را گرفت، متحمل ضرر زیادی شده است. آن‌ها پس از رسیدن چندین گزارش از آتش‌سوزی این فبلت تصمیم گرفتند با ارسال یک فراخوان جهانی، نسخه جدیدی از این گوشی‌ها را همراه با یک باتری متفاوت در اختیار مشتریان خود قرار دهند. اما بر خلاف انتظار سامسونگ، مشکل مربوطه رفع نشد و بار دیگر نسخه‌های جایگزین نیز با مشکلاتی مشابه مواجه شدند تا این شرکت مجبور شود میلیاردها دلار هزینه خود را به سطل زباله ریخته و تولیدات گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را به طور کلی متوقف کند.

در حالی که هفته‌ها از این قضیه می‌گذرد، امروز گزارش جالبی از سوی رسانه‌های کره‌ای منتشر شد. به نقل از منابع ناشناس، یک نشریه محلی مدعی شده است کمپانی سامسونگ قصد دارد با بازسازی این فبلت جنجالی، سال آینده نسخه جدید گلکسی نوت 7 را روانه بازار کند. در همین راستا یک منبع فعال در صنعت نیز ادعا کرده هنوز این تصمیم سامسونگ نهایی نشده و ممکن خواهد بود نسخه جدید گلکسی نوت 7 اصلاح شده را تنها در بازارهایی نظیر هند و ویتنام به فروش برساند.

این گزارش، هیچ اشاره‌ای به چگونگی اطمینان پیدا کردن سامسونگ از عدم مشکل‌ساز بودن نسخه جدید گلکسی نوت 7 مرمت شده، نکرده است ولی بی‌تردید این غول کره‌ای حوزه فناوری دوست ندارد بار دیگر نامش به عنوان یک سوژه تمسخرآمیز در کوچه و خیابان تبدیل شود. به همین خاطر احتمالا سامسونگ اگر واقعا چنین قصدی داشته باشد، این بار دقت بیشتری را بر روی بازسازی نسخه جدید گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) خواهد کرد.

نسخه جدید گلکسی نوت 7

سامسونگ هنوز هیچ واکنشی نسبت به خبر عرضه نسخه جدید گلکسی نوت 7 بازسازی شده نشان نداده است

من (منبع) به شخصه هنوز نمی‌توانم باور کنم مدیران سامسونگ به این اندازه سبک‌مغز هستند و قصد دارند واقعا این کار را انجام دهند! تا به همین جای کار هم فبلت گلکسی نوت 7، ضربه مالی شدیدی را به پیکره این شرکت وارد کرده است که بدون شک التیام آن مدت‌ها به طول خواهد انجامید. حتی فروش نسخه جدید گلکسی نوت 7 با قیمتی به مراتب ارزان‌تر نیز می‌تواند کار بسی احمقانه‌ای از سوی این شرکت باشد.

ما نیز انتظار داریم خیلی زود این گزارش توسط سامسونگ رد شود تا بار دیگر آتش شعله‌های گلکسی نوت 7 جان این شرکت با قدمت کره‌ای را نگیرد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اتخاذ احتمالی چنین تصمیمی از سوی مدیران سامسونگ را عقلانی می‌دانید؟ نظرات خود را از طریق بخش زیرین همین مطلب با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من بیاد میخرم بهترین گوشی سال 2016 بود ناسلامتی

  2. خخخخخ نمیخاد این بمبو فراموش کنه………..اینو ولش کنین …..کانسپت جدید گوشی 2017 سونی رو دیدین؟؟؟؟ sony zeus……پسر فکم خورد زمین این چیه دیگ……”)))))