اپلیکیشن نسخه بلک بری واتس اپ

نسخه بلک بری واتس اپ تا سال 2017 پشتیبانی می‌شود

چندی پیش در خبرها آمده بود، اپلیکیشن نسخه بلک بری واتس اپ تنها تا پایان سال 2016 میلادی توسط توسعه‌دهندگان این شرکت پشتیبانی خواهد شد. اینک اطلاعات تازه‌ای به دست آمده که ادعا می‌کند واتس اپ تا ژوئن سال آینده معادل تیر ماه 1396 از نسخه بلک بری پیام رسان خود پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که امروزه iOS و اندروید، بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم های موبایل شناخته می‌شوند، چندین سال پیش ماجرای متفاوتی در بازار موبایل حکم‌فرما بود و این بازار به شکل الان خود، دو قطبی نبود. در آن زمان ما می‌توانستیم سیستم عامل‌های دیگری نظیر BBOS و بلک بری را نیز ببینیم که روزگاری توسعه‌دهندگان همچنان اپلیکیشن‌های خود را برای این دو نیز عرضه می‌کردند.

به هر حال این روزها دیگر دو سیستم عامل BBOS و بلک بری همانند گذشته فعالیتی ندارند و همین قضیه موجب شده تا واتس اپ نیز همانند دیگر توسعه‌دهندگان مطرح اپلیکیشن، از عدم تمایل برای پشتیبانی از اپلیکیشن نسخه بلک بری خود سخن بگوید. در واقع این خبر جدیدی نیست؛ چندی پیش عنوان شده بود که این شرکت قصد دارد با پایان یافتن سال 2016 میلادی، از این دو نسخه روی برگرداند. حال به نظر می‌رسد مدیران شرکت واتس اپ تصمیم جدیدی را اتخاذ کرده‌اند. در قسمت «پرسش و پاسخ» وبسایت واتس اپ تاریخ جدیدی نوشته شده است که حاکی از پشتیبانی این توسعه‌دهنده تا 30 ژوئن 2017 (9 تیر 1396) از اپلیکیشن نسخه بلک بری واتس اپ خواهد بود.

اپلیکیشن نسخه بلک بری واتس اپ

اپلیکیشن نسخه بلک بری واتس اپ

ارائه یک به‌روزرسانی جدید در شب گذشته توسط واتس اپ، بهانه‌ای شد تا ما سری به وبسایت این شرکت بزنیم. در این بخش از وبسایت شرکت واتس اپ، به طور دقیق‌تری عنوان شده است که این تیم توسعه علاوه بر اپلیکیشن نسخه بلک بری تا تاریخ ذکر شده، از نسخه‌های BBOS، نوکیا اس 40 و نوکیا سیمبیان اس 60 نیز پشتیبانی خود را ادامه خواهد داد.

کاربران نسخه بلک بری واتس اپ دیوایس خود را ارتقا دهند

واتس اپ در این باره می‌گوید:

سیستم عامل بلک بری قابلیت‌های مورد نیاز ما که در آینده برای گسترش ویژگی‌های اپلیکیشن واتس اپ از آن‌ها استفاده خواهیم کرد را ارائه نمی‌کند. اگر شما هم جزو استفاده‌کنندگان دستگاه‌هایی حاوی این سیستم عامل هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از اپلیکیشن واتس اپ، تا انتهای سال جاری میلادی، دیوایس خود را به یک دیوایس اجرا‌کننده اندروید 2.3 به بالا، ویندوزفون 8 به بالا و یا یک آیفون مجهز به آی او اس 6 به بالاتر ارتقا دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*