تماس تصویری با واتس اپ

دانلود کنید: تماس تصویری با واتس اپ برای همه پلتفرم ها میسر شد

بالاخره پس از مدتها، تماس تصویری با واتس اپ میسر شد و کاربران پلتفرم های مختلف این اپلیکیشن اینک قادر به مکالمه تصویری توسط WhatsApp خواهند بود. به نظر می‌رسد که واتس اپ این قابلیت را مدیون سرمایه‌گذاری عظیم کمپانی فیسبوک است که از سال 2014 تا به حال شاهد عملکرد متفاوتی از آن‌ها بودیم.

اپلیکیشن پیام رسان تحت لیسانس فیسبوک، امروز با دریافت یک به‌روزرسانی قابلیت تماس تصویری با واتس اپ را، برای بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه خودش به ارمغان آورد. کل داستان این است: اگر شما هم‌ میخواهید از این قابلیت بهره‌مند شوید، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را آپدیت کنید، یک چت باز کرده و آیکون دوربین معروف را از گوشه سمت راست صفحه انتخاب کنید. چت ویدیویی، نتیجه‌ای همانند سایر چت‌های تصویری دارد که ما پیش‌تر در برنامه‌هایی نظیر فیس تایم، اسکایپ، مسنجر فیسبوک و یا گوگل دو دیده‌ایم. چهره شما و فرد آن طرف تماس، در زیر صفحه و در یک پنجره کوچک دیده می‌شود که می‌توانید به خوبی آن را در پنجره اصلی گفتگو تکان داده و یا به طور کلی جدا از گفتگوی متنی، تنها تصویر هر دو شما نمایان باشد.

تماس تصویری با واتس اپ

تماس تصویری با واتس اپ

پیام رسان واتس اپ همچنان محتاطانه ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کند، تماس تصویری با واتس اپ در اختیار تمام کاربران

جالب است که تیم توسعه دهنده واتس اپ، برای اضافه کردن این قابلیت به سطح پیام رسان WhatsApp مطابق اضافه کردن سایر ویژگی‌ها تا ماه نوامبر سال 2016 میلادی، به این حد محتاطانه عمل کرده (چرا بسیاری از کاربران از نبود این قابلیت گله داشتند) و پس از مدت‌ها بالاخره قابلیت مکالمه تصویری را در اختیار کاربران قرار داده است. پیام رسان واتس اپ در سال 2009 میلادی منتشر شد، اما قابلیت چت گروهی حدود 2 سال بعد به این اپلیکیشن اضافه شد و تا 4 سال بعد نیز این برنامه موبایلی فاقد قابلیت مکالمه صوتی بود.

اما به نظر می‌رسد که سال 2016 (درست دو سال پس از خریداری شدن واتس اپ به ارزش 22 میلیارد دلار توسط فیسبوک)، سال شگفت انگیزی برای پیام رسان واتس اپ است. امسال شرکت واتس اپ از یک کلاینت دسکتاپی برای این برنامه رونمایی کرد و قابلیت‌های پیامرسانی رمزگذاری شده پایان-به-پایان و همچنین نقاشی بر روی تصاویر ارسالی را نیز در اختیار کاربران قرار داد. این کمپانی همچنین می‌خواهد معاشرت داده‌ها با فیسبوک را نیز افزایش بخشد، به طوری که در نهایت کاربران تجاری کسب و کار اصلی خود را از طریق پیام رسان واتس اپ انجام دهند. البته کاربران اروپایی در این بخش عملا سودی نخواهند برد.

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن واتس اپ برای تمام پلتفرم‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. سلام میشه با واتساپ ویندوز تصویری و صوتی حرف زد اگه میشه راه نمایی کنید

  2. سلام وانساپ رو گوشى سامسونگ s2با اندروید ۴نصب کردم تصویرى نمیشه علامت تصویر نداره فقط صوتى لطفاً راهنمایى

  3. salam.chera too noskhe windows tamas tasviri nadare?man updatam kardam amma iconi nadare

  4. سلام میخواستم بدونم با واتساپی که روی لب تاپ نصبه میشه تصویری حرف زد ؟؟؟؟

  5. با سلام

    اگه میشه بگید آیا واتس آپ زوم دوربین هم داره؟
    اگه نداره و اگه میشه یه برنامه با چنین ویژگی ای معرفی کنید ممنون میشم.

  6. سلام ببخشید وات ساپ تصویری چقدر نت می بره لطفا جواب بدید

  7. سلام ممنون ازبرنامه خوبتون عالیه واقعا

  8. سلام.میخواستم بدونم ایا برنامه ای هست که واتساپ تصویری را ظبط کن ممنون میشم .یعنی اگه بایکی دارم تصویری ازواتساپ صحبت میکنم چجوری ظبط کنم چه برنامه ای

  9. سلام خسته نباشید?تماس تصویری واتس اپ چقدر نت مصرف میکنه؟ممنون میشم توضیح بدید

  10. علی‌رضایی بارگاهی

    باسلام.میخواستم بدانم نصب این نرم افزاررایگان است توضیح بدهیدممنونم

  11. باسلام.
    از تهیه و بکارگیری نسخه تصویری و رایگان شدن خدمات متشکرم.