آپدیت جدید اکسپریا ایکس پرفورمنس

آپدیت جدید اکسپریا ایکس پرفورمنس با رفع مشکل شتاب‌سنج منتشر شد

مشکلی که تعدادی از کاربران گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس (Sony Xperia X Performance) آن را گزارش کرده بودند هم اینک توسط سونی رفع شده است. در حقیقت حالا با انتشار آپدیت جدید اکسپریا ایکس پرفورمنس این تعداد از کاربران مشکلی از بابت شتاب سنج گوشی خود نخواهند داشت.

به تازگی آپدیت جدید اکسپریا ایکس پرفورمنس انتشار یافته و در دسترس کاربران این گوشی ژاپنی قرار گرفته است. به نقل از توضیحات درج شده، سونی در این به‌روزرسانی مشکلات مربوط به سنسور شتاب سنج گوشی را رفع کرده است. این نقص توسط تعدادی از کاربران این گوشی گزارش شده بود. لازم به ذکر است که حسگر شتاب سنج گوشی، اطلاعات مربوط به چرخش دستگاه در زوایای مختلف را به پردازشگر گوشی ارسال می‌کند.

مشکل شتاب‌ سنج با انتشار آپدیت جدید اکسپریا ایکس پرفورمنس حل و فصل شد

این دسته از کاربران گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس در گزارش‌های خود عنوان کرده بودند، حسگر مذکور در هنگام فعالیت دستگاه کاملا غیر فعال شده و اطلاعات مربوط به تغییر مکان گوشی را تشخیص نمی‌دهد. کاربران با ریستارت کردن گوشی خود می‌توانستند این حسگر را به صورت موقت فعال کرده و دوباره به حالت اول برگردانند؛ اما با این حال پس از مدتی دوباره سنسور شتاب سنج غیر فعال می‌شد. شرکت سونی دو هفته پیش در مورد مشکل شتاب سنج این گوشی حرف‌های به میان آورد و گفت که این نقص به زودی رفع خواهد شد. در هر حال حالا آپدیت جدید اکسپریا ایکس پرفورمنس برای نسخه تک سیم کارت (F8131) و دو سیم کارت (F8132) این گوشی منتشر شده و مشکل شتاب سنج دستگاه را به طور کامل و دائمی رفع خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*