گوشی اچ تی سی بولت

گوشی اچ تی سی بولت رونمایی شد؛ اندروید 7 همراه با نمایشگر 2K

اچ تی سی بولت (HTC Bolt)، گوشی جدید شرکت تایوانی اچ تی سی خواهد بود که به صورت انحصاری توسط شرکت اسپرینت عرضه می‌شود. این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی 2K، چیپست اسنپدراگون 810 و رم 3 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. علاوه بر این باید به یک بدنه ضد آب اشاره کرد که این ویژگی حتی در پرچمدار آن‌ها، گوشی اچ تی سی 10 نیز موجود نبود.

بالاخره رسما معرفی شد. صبح جمعه 21 آبان، تایوانی‌ها از یک گوشی جدید به نام اچ تی سی بولت که طی چند ماه گذشته شایعاتی از آن به بیرون درز کرده بود، رونمایی کردند. این گوشی که برای شرکت مخابراتی اسپرینت ساخته شده، می‌تواند از شبکه LTE Plus همراه با تکنولوژی 3X20 پشتیبانی کند که سرعت دانلود بسیار بالایی را ارائه می‌کند. این گوشی به لطف پشتیبانی از Cat.9 LTE می‌تواند سرعت دانلود تا 450 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه را ارائه کند.

گوشی اچ تی سی بولت (HTC Bolt) همراه با بدنه‌ی آلومینیومی خود، می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. گوشی جدید اچ تی سی با در اختیار داشتن گواهینامه IP57 به طور واضح‌تر می‌تواند در برابر نشت، بارش و غوطه‌ور شدن تصادفی در  عمق 1 متری آب در مدت 30 دقیقه مقاومت کند.

مشخصات گوشی اچ تی سی بولت

یک محافظ صفحه مدرن گوریلا گلس نسخه 5 وظیفه حفاظت از نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی را بر عهده دارد. این صفحه نمایش از یک پنل سوپر ال سی دی-3 همراه با وضوح 1440 در 2560 پیکسل (2K) برخوردار است. یک چیپست قدیمی اسنپدراگون 810 نیز در زیر قاب این گوشی به قدرت‌نمایی می‌پردازد که با یک پردازنده 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی همراه شده است. البته اگر این میزان فضا برای شما کم است نگران نباشید؛ چرا که شما قادر به استفاده از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت 2 ترابایت خواهید بود.

گوشی اچ تی سی بولت

دوربین 16 مگاپیکسلی قدرتمند

یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار تشخیص فاز لیزری و یک اپرچر f/2.0 در قسمت پشتی گوشی اچ تی سی بولت قرار خواهد داشت. خوشبختانه این دوربین به سیستم OIS مجهز است. علاوه بر این شما قادر به فیلمبرداری 4K همراه با کیفیت بالای صوتی خواهید بود و البته پشتیبانی از فرمت خام RAW نیز می‌تواند این گوشی را انتخابی جذاب برای عاشقان عکاسی با موبایل کند. بر روی پنل جلویی HTC Bolt نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری و تهیه تصاویر سلفی به چشم می‌خورد.

یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت گوشی شما را روشن نگه خواهد داشت و با تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 2.0 اسنپدراگون، این باتری جذاب‌تر نیز خواهد شد. البته اچ تی سی برای کاربران پرمصرف نیز حالت «ذخیره انرژی» و «ذخیره بسیار زیاد انرژی» را نیز در نظر گرفته تا بتوانند طول عمر باتری این موبایل تایوانی را بیش از پیش حفظ کنند. یک درگاه USB 2.0 نوع C همراه با کیت NFC نیز در این گوشی تعبیه شده است.

گوشی اچ تی سی بولت

گوشی اچ تی سی بولت به صورت پیش‌فرض همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری Sense UI از کاربران میزبانی خواهد کرد. همراه با این نسخه از سیستم عامل اندروید، اچ تی سی بولت فضای ذخیره سازی نامحدود در اپلیکیشن Google Photos و مکالمه ویدیویی همراه با اپلیکیشن Google Duo را نیز ارائه می‌کند.

در حال حاضر اچ تی سی بولت تحت انحصار شرکت مخابراتی اسپرینت و به صورت آنلاین به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری و به صورت اقساطی 24 ماهه، ماهیانه 25 دلار توسط شرکت Sprint فروخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. Lحدود قیمتش تو ایران ب نظرتون چقد میشه؟؟!!

  2. البته توجه کنید که اگه 820 بود دیگه باید HTC قید پرچمدار خودش M10 میزد
    بعدش هم که این گوشی اندروید 7 که HTC میخواد یه تستی کنه

  3. نمی دونم این وسط اسنپدراگون ۸۱۰ چیکار میکنه؟!!

  4. کم کم دارم به شعور مدیران اچ تی سی شک میکنم..این مشخصات عالی بعد اسنپدراگون810؟؟؟این پردازنده مشکل داغ کردن داشت خصوصا توی گوشی های فلزی گرماش بیشتر احساس میشه..