ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل

ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل و دعوت آنها به اتحاد و همبستگی

پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا، با کاهش سهام بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی همراه بود و بسیاری از مدیران ارشد نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند. اما در این میان، ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل و دعوت آنها به اتحاد و همبستگی، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. 

وحدت و همراهی، اصلی‌ترین پیام ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل است

در حال حاضر بسیاری از افراد نگران آینده تکنولوژی هستند و از سویی دیگر شخصیت عجیب دونالد ترامپ، می‌تواند برای آنها آزار دهنده باشد. در شرایطی که هنوز کسی انتظار تغییری اساسی در سیاست‌های ایالات متحده را ندارد، ترامپ دست به مخالفت با بسیاری از اقلیت‌های جامعه زده و همین موضوع باعث تعجب بسیاری از مردم شده است. حتی ترامپ از اپل خواسته تا تمامی محصولات خود را به دنبال حادثه تروریستی سن برناردینو (San Bernardino) آنلاک کند، در حالی که گوشی های آیفون، به اندازه کافی ایمن هستند تا کاربران . همچنین اگر تیم کوک (Tim Cook) بخواهد از دستورات ترامپ پیروی کند، برنامه بعدی او پیش از معرفی نسل جدید آیفون، انتقال کارخانه‌های خود از چین به آمریکا خواهد بود.

اما ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل نشان می‌دهد که انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر روند فعالیت‌های این شرکت نخواهد گذاشت. این متن کامل ایمیل کوک است:

من امروز از بسیاری از شما در مورد انتخابات اخیر شنیدم. طبیعی‌ست که شما نسبت به انتخاباتی که در آن تعداد آراء کاندیداها به یکدیگر بسیار نزدیک بوده واکنش نشان دهید.

تیم ما از افراد مختلفی که هر کدام طرفدار یک حزب یا کاندیدا بودند تشکیل شده، اما تنها راه برای پیشرفت و رسیدن به هدف بزرگی که داریم همبستگی است. من چیزی که 50 سال پیش دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور (Martin Luther King Jr) گفته بود را به یاد می‌آورم: “اگر نمی‌توانی پرواز کنی، پس سعی کن بدوی. و اگر نمی‌توانی بدوی، آنگاه راه برو. اگر نمی‌توانی بر روی دو پای خود راه بروی، آنگاه سینه‌خیز برو. اما فراموش نکن هر کاری که می‌کنی، باید رو به جلو باشد.” این توصیه مناسب تمام دوران بوده و نشان می‌دهد که ما هم باید برای رسیدن به اهداف خود، تنها به فکر آینده باشیم.

با اینکه صحبت‌های بسیار در مورد آینده ما باعث سردرگمی شما شده، می‌توانید مطمئن باشید که ستاره شمالی اپل تغییری نکرده است. محصولات ما بسیاری از مردم دنیا را با یکدیگر مرتبط کرده و این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا با استفاده از آنها، به پیشرفت زندگی و جامعه خود کمک کنند. درهای اپل به روی همگان باز است و ما خوشحالیم که تیم ما از افرادی تشکیل شده که همه آنها به فکر آینده هستند، بدون اینکه اهمیتی داشته باشد آنها عضو چه گروهی هستند، از کجا آمده‌اند یا چه کسی را دوست دارند.

من همیشه به اپل به عنوان یک خانواده بزرگ نگاه کرده‌ام و امیدوارم اگر همکاران شما ناراحت بودند به آنها کمک کنید.

بیایید به فکر پیشرفت باشیم، همه با هم!

با آرزوی بهترین‌ها، Tim.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*