آپدیت iOS 10.2 Beta

آپدیت iOS 10.2 Beta با حجم 122 مگابایت عرضه شد

همانطور که در جریان هستید شرکت اپل در حال توسعه جدیدترین ویرایش از سیستم عامل iOS بوده و اخیرا آپدیت iOS 10.2 Beta را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. هفته گذشته نیز اخباری از عرضه عمومی این سیستم عامل از طریق رسانه‌های مختلف منتشر شد و حالا شاهد عرضه رسمی آن برای افرادی که پیش از این در سایت اپل ثبت نام کرده بودند، هستیم.

اضافه شدن والپیپرها و شکلک‌های ایموجی جدید در کنار تغییراتی در اپلیکیشن دوربین، اصلی‌ترین ویژگی‌های آپدیت iOS 10.2 Beta هستند

تمامی کاربرانی که برای شرکت در برنامه تست نسخه آزمایشی سیستم عامل آی او اس ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش Settings، قسمت General و در نهایت Software Update، نسخه آزمایشی iOS 10.2 Beta را با حجم 122 مگابایت دریافت نمایند. اما چه تغییراتی در ویرایش جدید این سیستم عامل دیده می‌شود؟

جدای از مواردی که پیشتر به آنها اشاره کرده بودیم، به نظر اپلیکیشن Apple TV (تلویزیون اپل) نیز به لیست نرم افزارهای جدید اضافه شده که به واسطه آن کاربران می‌توانند محتوای مختلف برای تماشا کردن را راحت‌تر پیدا کرده و یا لیست فیلم‌هایی که پیش از این خریداری کرده بودند را مشاهده کنند. اگر به یاد داشته باشید این اپلیکیشن، اولین بار در کنفرانس معرفی مک بوک پرو جدید اپل رونمایی شد.

علاوه بر این، کاربران به لطف وجود ویژگی جدید Emergency SOS می‌توانند با 5 بار فشردن دکمه پاور، به صورت خودکار با سرویس‌های اضطراری تماس بگیرند. نهایتا مورد دیگری که شاید بتوان به آن اشاره کرد، بزرگ‌ترین شدن اندازه دکمه‌های Shuffle و Repeat در اپلیکیشن موزیک اپل است.

آپدیت iOS 10.2 Beta

اینها آخرین و جدیدترین تغییرات آپدیت iOS 10.2 Beta بودند. پیش از این نیز اطلاعاتی از اضافه شدن شکلک‌های ایموجی، چند والپیپر جدید، یک ویجت ویدیو، قابلیتی برای ذخیره تنظیمات دوربین و امکان در نظر گرفتن امتیاز برای آهنگ‌ها در iOS 10.2 Beta منتشر شده بود که نشان می‌داد فعلا اپل، ویژگی چندان بزرگ و یا مهمی را به آخرین ویرایش از سیستم عامل iOS اضافه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*