گلکسی اس 7 صورتی

مژده به دوست داران خوش سلیقه پرچمداران؛ گلکسی اس 7 صورتی عرضه شد

سه روز پیش خبری درباره معرفی یک گوشی هوشمند به رنگ صورتی توسط سامسونگ منتشر کرده و در آن شانس دو پرچمدار کنونی این شرکت یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 & Galaxy S7 edge) را برای دریافت این رنگ بالاتر دانستیم. چرا که با وجود بازنشستگی اجباری گلکسی نوت 7، اکنون پرچمداری بر دوش این مدل‌ها بوده و سامسونگ باید با استراتژی‌های مختلف مثل ارائه رنگ‌های بدنه شاد و متنوع برای آن‌ها، تا زمان معرفی پرچمدار بعدی بازار را در دست خود نگه دارد. جای خوشحالی است که ارزیابی ما درست از آب درآمد و روز گذشته گلکسی اس 7 صورتی رسما توسط سامسونگ به بازار جهانی معرفی شد.

عرضه گلکسی اس 7 صورتی در تک نسخه 32 گیگابایتی

از این پس در لیست محصولات غول دنیای تکنولوژی، سامسونگ، شاهد یک محصول بسیار خوش رنگ و جذاب خواهیم بود که طبق انتظار گلکسی اس 7 است. ناگفته نماند اگر چه حدس ما به سمت دو پرچمدار کنونی سامسونگ برای دریافت این رنگ بود، اما کفه ترازو به میزان بیشتری به سمت گلکسی اس 7 اج متمایل بوده و انتظار دیدن برادر با صفحه نمایش خمیده را در لباس جدید داشتیم.

گلکسی اس 7 صورتی

گلکسی اس 7 صورتی فعلا تنها برای نسخه 32 گیگابایتی عرضه شده است. به عبارت دیگر، تنها نسخه دارای گلکسی اس 7 صورتی ، نسخه 32 گیگابایتی آن است. در نظر داشته باشید که منظور ما از گلکسی اس 7 صورتی ورژن کاملا تیره آن بوده که با طلایی صورتی (رنگ تصویر اصلی مطلب – Pink Gold) عرضه شده در فروردین ماه سال جاری کاملا متفاوت است.

در حال حاضر تنها مورد مشخص و البته خوشحال کننده درباره گلکسی اس 7 صورتی ، قیمت آن است که با دیگر رنگ‌های این مدل هیچ تفاوتی ندارد. اما دو سال باقی مانده، زمان ارسال گلکسی اس 7 صورتی به بازارهای جهانی و همچنین ارائه و یا عدم ارائه این لباس برای بزرگتر یعنی گلکسی اس 7 اج است، سوالاتی که با گذر زمان به طور حتم پاسخ داده خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رنگ مشکیش فوق العاده هست از همه رنگا طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و استثنایی☻☻☻☻گوشیه عالیه مخصوصا با رنگ مشکی☻☻

  2. الان که مشکیشو گرفتم دیگه فایده نداره دیر اومدی