تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7

تماشا کنید: تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7

با ارائه هر نسخه جدید از سیستم عامل اندروید، درصد بسیار بالایی از کاربران به دریافت آن برای گوشی هوشمند اندرویدی‌شان ابراز علاقه نشان می‌دهند، اما از آنجایی که فرآیند عرضه به‌روز‌رسانی بسیار مشکل و پر دردسر است، کمپانی‌های سازنده تنها پرچمداران خود را هدف دریافت آپدیت قرار داده و بقیه مدل‌ها را محکوم به استفاده از نسخه‌های پیشین می‌کنند. سامسونگ به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در زمینه ارائه به‌روز‌رسانی برای محصولات خود، اخیرا اقدام به عرضه نسخه بتا جدیدترین ورژن سیستم عامل اندروید برای پرچمدار کنونی خود کرده است. با تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 (Galaxy S7)، متوجه تغییرات این گوشی خواهیم شد.

تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7

سامسونگ این بار تصمیم گرفته تا برای تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 منسجم، حرفه‌ای و حساب شده عمل کرده و دریافت نسخه بتا را فقط از طریق اپلیکیشن Galaxy Beta Program مهیا کند. البته، هر کاربری قادر است تا این اپلیکیشن را از فروشگاه گلکسی اپس (Galaxy Apps) دانلود و نصب نماید، اما این تصمیم که چه مدلی نسخه بتا آخرین ورژن اندروید را دریافت کند بر عهده سامسونگ خواهد بود، چنان که اکنون می‌بینیم تنها امکان تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.

تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7هنوز کاربران کشورهای زیادی قادر به دریافت نسخه بتا نبوده و بر اساس آخرین اخبار، فعلا تنها کاربران در کشور انگلستان می‌توانند از طریق اپلیکیشن Galaxy Beta Program تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 خود را انجام دهند. با دریافت این به‌روز‌رسانی، حتی بتا، شاهد تغییرات زیادی در گوشی خواهیم بود، به طوری که بعید به نظر می‌رسد کاربری بعد از تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 ، برای دریافت نسخه اصلی آن لحظه‌شماری نکند.

رابط کاربری مشاهده شده در تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 بسیار روان بوده و نوقا در این رابطه موفق عمل کرده است. همانند رفتار همیشگی شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی، سامسونگ نیز سفارشی‌سازی مخصوص خود را بر روی اندروید خام انجام داده و به عنوان نمونه، انیمیشن‌های زیبایی را به این رابط کاربری اضافه کرده تا گشت و گذار در صفحه اصلی و منوها را جذاب کند. رابط کاربری شباهت زیادی با گریس (Grace UX)، رابط کاربری معرفی شده به همراه گلکسی نوت 7، داشته و به نظر می‌رسد که از ترکیب آن با رابط کاربری اندروید نوقا خام حاصل شده است. فونت جدید مشاهده شده در گوشی بسیار جذاب بوده و هنگام خواندن متون چشم‌نوازی خاصی دارد.

یک فیلتر آبی کم رنگ در جان رابط کاربری تزریق شده که مخصوصا در هنگام کار کردن با گوشی در شب و یا هر فضای بدون نور دیگر چشمان کاربر را آزار نمی‌دهد. در تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 به چهار حالت مختلف برخورد کردیم که سامسونگ برای سر و سامان دادن به عملکرد نرم افزار در نظر گرفته است؛ عادی (Normal)، بازی (Game)، سرگرمی (Entertainment) و عملکرد سطح بالا (High Performance) که کاربر باید بسته به استفاده‌ای که در یک لحظه خاص از گوشی خود دارد، یکی از این چهار حالت را انتخاب کند.

در تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 همچنین ویژگی جدیدی به چشم می‌خورد که پیشتر با استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی مهیا می‌شد؛ با استفاده از Always On Display می‌توانید بدون نگرانی از کم شدن نور صفحه و یا قفل شدن مجدد آن، صفحه نمایش را تا زمان تمام شدن باتری روشن نگه دارید. گفتنی است اندروید نوقا با یک ویژگی محافظت‌کننده از دستگاه عرضه شده که بدون نیاز به دخالت کاربر و یا حتی نصب اپلیکیشن‌های جانبی، بهینه‌سازی عملکرد گوشی را انجام می‌دهد.

در ادامه می‌توانید مجموعه‌ای کامل از اسکرین‌شات‌های تهیه شده حین تست اندروید نسخه 7 بر روی گلکسی اس 7 را مشاهده کنید که به شما اجازه می‌دهد بدون نصب نسخه بتا بر روی گلکسی اس 7 خود، شاهد تغییرات ظاهری و اساسی اعمال شده بر روی اندروید نوقا باشید:

گالری تصاویر اندروید نوقا بر روی گلکسی اس ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام اگر نسخه بتا رو نصب کنم اذیت نمیکنه دستگاه رو

    • سلام، خیر
      اذیتی پیش نمیاد، فقط باگ داشتن جزو لاینفکشه، چون اصلا برای همین عرضه شده تا باگ ها برای نسخه اصلی گرفته شه. ارزششو صد در صد داره