رابطه ترامپ با تکنولوژی

رابطه ترامپ با تکنولوژی: رئیس جمهور جدید آمریکا حتی نمی‌داند چطور باید از کامپیوتر استفاده کند!

بدون در نظر گرفتن اینکه حالا دونالد ترامپ قرار است وارد کاخ سفید شود، یک چیز بسیار روشن است: نه‌تنها رابطه ترامپ با تکنولوژی خوب نیست، بلکه احتمالا برایتان عجیب باشد اگر بگوییم که او تلفن همراه نداشته و حتی از ایمیل هم استفاده نمی‌کند! در سال 2016 و زمانی که والدین ما هم با اینترنت آشنا بوده و از مزایای آن بهره‌مند هستند، رییس جمهور جدید آمریکا حتی نمی‌داند چطور باید از کامپیوتر استفاده کند.

رابطه ترامپ با تکنولوژی اصلا خوب نیست و این موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد

شاید بتوانیم این موضوع را یک کم‌لطفی بزرگ به تکنولوژی در نظر بگیریم، آن هم در کشوری همچون آمریکا که بزرگ‌ترین کمپانی‌های این حوزه در آن حضور دارند. حال اگر نگاهی به سیاست‌های ترامپ داشته باشیم، متوجه می‌شویم که او از ارتش آمریکا می‌خواهد که برای ارتباط با یکدیگر به جای استفاده از ابزار پیشرفته و سریع، از نامه‌های دستی استفاده کنند.

بر اساس خبری که واشنگتن پست منتشر کرده، ترامپ مهاجران را مانعی برای پیشرفته دانسته و معقتد است که آنها نمی‌توانند برای آمریکا سودآور باشند، در حالیکه گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که فعالیت‌های بسیاری از مهاجران منجر به درآمدهای میلیارد دلاری در این کشور شده است.

مورد دیگری که ترامپ پیش از انتخابات آمریکا در رابطه با آن سخن گفته بود، امنیت سایبری است. پیشتر وی اعلام کرده بود که آمریکا در موضوع امنیت سایبری و دیجیتالی باید بهتر عمل کند، اما من حتی شک دارم که او بداند در مورد چه چیزی سخن می‌گوید. شاید برایتان عجیب باشد اگر بگوییم که ترامپ تصور می‌کند با زنگ زدن به بیل گیتس (Bill Gates)، می‌تواند از او بخواهد که اینترنت را غیر فعال کند!

رابطه ترامپ با تکنولوژی

به هر صورت کسی نمی‌داند که چه آینده‌ای در انتظار آمریکاست. هر چند شاید از دیدگاه سیاسی، او برنامه‌های خوبی داشته باشد اما رابطه ترامپ با تکنولوژی خوب نیست و نمی‌توان آن را انکار کرد.

در نهایت طی توییتی که توسط خبرگزاری Associated Press منتشر شده، ولادیمیر پوتین (Vladimir Putin) برای پیام تبریک به ترامپ، از یک تلگراف استفاده کرده، دستگاهی که در سال 1830 اختراع شده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*