بهترین بازی های اندروید و آیفون (هفته سوم آبان 95)

بهترین بازی های اندروید و آیفون (هفته سوم آبان 95)

اگر گرافیک و گیم‌پلی خوب بازی های اندروید و آیفون این روزهای فروشگاه‌های نرم‌افزاری شما را شگفت‌زده کرده‌اند و از طرفی هم نمی‌خواهید حافظه گوشی یا تبلت خود را با صدها بازی پر کنید، ما برای راحتی کار شما، بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته گذشته موجود در اپ استور و گوگل پلی را جمع‌آوری کرده‌ایم.

این بازی‌ها فقط بر اساس کیفیت خوبی که دارند انتخاب شده‌اند و سبک آنها تاثیری در این انتخاب نداشته است. به عنوان مثال، شما در لیست بهترین بازی های اندروید و آیفون ما، بازی‌هایی در ژانرهای ساده، معمایی، مسابقه‌ای، استراتژی و هر چیزی بین اینها را خواهید دید. معیار مهم ما در انتخاب بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته گذشته ، کیفیت و گیم‌پلی جذاب آنهاست.

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آبان 95

بازی Batman Telltale Series

بهترین بازی های اندروید و آیفون (هفته سوم آبان 95)

اولین مورد از لیست بهترین بازی های اندروید و آیفون ما، یک بازی ابرقهرمانی است. Batman Telltale Series بازی شخصیت محبوب بتمن است که از هیچ کدام از کامیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌هایی که در سال‌های اخیر دیدیم، استخراج نشده است. سال‌ها پس از اینکه بروس وین (Bruce Wayne) شنل بتمن را به تن کرد، داستان و ماجراهای بتمن شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. شما می‌توانید در این بازی به طور همزمان هم در نقش بتمن بازی کنید و هم کنترل بروس وین را به دست بگیرید. لباس پوشیدن شما هم دست خودتان است؛ یا می‌توانید لباسی عادی به تن کنید و یا شنل معروف بتمن را بپوشید. بازی در 5 قسمت ساخته شده است. کاربر با بازی در سطح معمولی قادر است هر قسمت را در طی زمان یک ساعت به پایان برساند. البته تصمیماتی که بازیکن در طی زمان بازی می‌گیرد، تاثیراتی بر جزییات قسمت‌های بعدی خواهد داشت. با توجه به شیوه داستانی بازی، کاربر بیشتر با یک مینی سریال مواجه است تا یک بازی تمام عیار، و همین امر می‌تواند به جذابیت آن اضافه کند.

بازی Nekosan

  • قیمت : رایگان
  • ژانر : معمایی
  • دانلود : آیفون

Nekosan پلتفرم زیرکانه‌ای از یک بازی معمایی است که یک گربه نقش اصلی را در آن بازی می‌کند. این بازی به صورت عمودی اجرا می‌شود، کنترل آن با یک دست بسیار راحت است و طراحی مراحل آن بسیار زیرکانه و هوشمندانه انجام شده است. شما 9 جان در اختیار دارید تا به هدف هر مرحله که به دست آوردن ستاره پایانی است دست پیدا کنید. هر مرحله نیز به 10 قسمت تقسیم شده است. بازی Nekosan کاملا رایگان است اما اگر بخواهید از شر تبلیغاتی که گاه به گاه ظاهر می‌شوند خلاص شوید، باید 3 دلار هزینه بپردازید.

بازی Pettson’s Inventions 3

بهترین بازی های اندروید و آیفون (هفته سوم آبان 95)

بازی اختراعات پتسون (Pettson’s Inventios) یک بازی مخصوص کودکان دبستانی است. در عین حال، بزرگسالان کنجکاو نیز از این بازی استقبال خواهند کرد. شما با استفاده از این بازی و ابزاری که در اختیارتان قرار می‌دهد، قادر خواهید بود اختراعات جالبی بسازید. شما باید تصمیم بگیرید که کدام قطعه در کجای سیستم قرار بگیرند تا یک وسیله قابل استفاده ساخته شود. می‌توانید این قطعات را با انگشت گرفته و در جای مناسب قرار دهید. پس از پایان ساخت هر اختراع، یک قطعه به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد که در نهایت، پس از پایان ساخت تمام اختراعات و جمع‌آوری همه جوایز، یک وسیله مناسب برای سفر گربه ساخته شده و آماده پرواز می‌شود.

بازی Undergrave – Pixel Roguelike

  • قیمت : رایگان
  • ژانر : نقش آفرینی روگلایک
  • دانلود : اندروید

بهترین بازی های اندروید و آیفون (هفته سوم آبان 95)

بازی Undergrave یک بازی پیکسلی در سبک روگلایک (یکی از زیرسبک‌های نقش‌آفرینی) است که داستان آن در دنیای زیرین اتفاق افتاده و پر از آیتم‌های جادوگری و شیطانی است. در این بازی، که یکی از بهترین بازی های اندروید در هفته گذشته بوده، شما کنترل یک شخصیت را در اختیار دارید که می‌تواند دشمنان را با زنجیر نابود کند، معجون‌های جادویی را به طرف آنها پرتاب کند و یا حتی این معجون‌ها را بنوشد. برای به دست آوردن این معجون‌ها، باید آنها را از موادی که با کشتن دشمنان جمع کرده‌اید، بسازید.

بازی The Trail – A Frontier Journey

بازی The Trail یک بازی جدید و جذاب است که در آن شما به عنوان بازیکن، کاراکتر مورد نظرتان را خواهید ساخت و با آن قدم به طبیعت می‌گذارید، منابع مختلفی را جمع‌آوری می‌کنید و به اردوگاه‌های مورد نظر می‌رسید. در این اردوگاه‌ها، شما می‌توانید به خرید و فروش بپردازید، مکان‌ها را بشناسید، آیتم‌های مختلفی را به دست آورید و یا فقط به استراحت و تجدید قوا بپردازید. در این مسیر، ممکن است مکانی را پیدا کنید که به قدری برایتان جالب توجه باشد که بخواهید آن را خریده و ارتقا دهید.

بازی High Risers

High Risers یک بازی جذاب و در عین حال ساده است که شما در آن باید روی صفحه نمایش ضربه بزنید و تا جایی که می‌توانید بالا بروید. در این راه، با موانع زیادی نیز برخورد خواهید کرد که باید آنها را پشت سر گذاشته و محتویات قفل شده را باز کنید. به دست آوردن این محتویات، برای ارتقای شما بسیار مهم هستند.

بازی مثلث یانکی (Yanki’s Triangle)

  • قیمت : 3 دلار
  • ژانر : معمایی
  • دانلود : آیفون

آخرین بازی در لیست بهترین بازی های اندروید و آیفون ما، بازی Yanki’s Triangle است. اگر به بازی‌های رنگی و جذاب علاقه دارید، این بازی مناسب شماست. شما با ضربه به گوشه مثلث‌ها، آنها را می‌چرخانید تا به رنگ مورد نظر و مناسب با مثلث اصلی برسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*