میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2

میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2 باز هم رکوردساز شد

شرکت‌هایی همچون هواوی و شیائومی سال‌ها است که برای عوض کردن نظر کاربران در سراسر دنیا دست به کار شده و دید آن‌ها را به کالاهای چینی، از “بی‌کیفیت، کم دوام و بی‌ارزش” به “با کیفیت و قدرتمند، دارای عمر مفید بالا و ارزشمند بابت مبلغ پرداختی” تغییر داده‌اند. میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2 (Xiaomi Mi Mix & Xiaomi Mi Note 2) با گذر زمان و دور شدن از تاریخ معرفی رسمی این دو محصول مرتبا در حال افزایش است، به طوری که هر بار یک رکورد جدید توسط آن‌ها ثبت می‌شود.

رکورد سازی میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2

میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2در بررسی میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2 باید گفت که محصول با صفحه نمایش بزرگتر، یعنی شیائومی می میکس، در یکی دیگر از فلش سیل‌های (Flash Sale) خود با این وجود که نسبت به حالت قبل به میزان سه برابری افت پیدا کرده بود، باز هم رکوردی از خود بر جای گذاشته و طی 30 ثانیه به طور کامل به فروش رفت تا بار دیگر کاربران با سرعت اینترنت ضعیف از خرید این محصول جا بمانند! گفتنی است Flash Sale یک مدل بیزینس اینترنتی یا به طور خلاصه تجارت الکترونیکی است که در آن یک وب سایت یک محصول تکی را طی زمانی بین 24 تا 36 ساعت برای حراج قرار می‌دهد.

همچنین برادر کوچکتر نیز طی زمان کوتاهی به طور کامل به فروش رفت و کاربران ناموفق در خرید را تا فلش سیل بعدی منتظر گذاشت. تمامی موجودی انبار شیائومی می نوت 2 این بار طی یک دقیقه به فروش رفت تا شاهد رکورد زنی این مدل، هر چند ضعیف‌تر از شیائومی می میکس، باشیم. نکته مهم درباره این اتفاق، مشخص نبودن تعداد دقیق موجودی هر مدل در هر یک از فلش سیل‌های اخیر است، از همین رو نمی‌توان لقب “فروش تاریخی یک گوشی هوشمند” را به محصول و یا محصولات این شرکت اهدا کرد.

میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2 چه بازی و جنگ روانی شیائومی باشد چه واقعیت، این دستگاه‌ها طی هر فلش سیل تنها در حدود یک دقیقه با علامت موجود (Available) نمایش داده می‌شوند، از همین رو کاربران مشتاق ناچارند تا سرعت پهنای باند بیشتری هنگام ثبت سفارش اینترنتی داشته و سرعت عمل بیشتری نیز به این منظور خرج کنند! گفتنی است به کاربران مشتاق برای خرید این دو مدل فرصت دوباره‌ای داده شده تا در تاریخ 11.11 (یازدهم نوامبر ماه جاری، دو روز دیگر) شانس خود را امتحان کرده و تا پیش از نجومی شدن میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2 ، سفارش خود را نهایی کنند.

در ادامه لیست نسخه‌های این دو مدل به همراه قیمتشان درج شده است. با در نظر گرفتن ارزش هر یوآن (CYN) به اندازه 0.147347 دلار آمریکا، دست به حساب برده و با تعیین قیمت هر مدل، میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2 را در حالت کلی تخمین بزنید.

میزان فروش شیائومی می میکس و می نوت 2

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*