گوشی ZUK Edge

گوشی ZUK Edge با صفحه خمیده 5.5 اینچی در راه است

شب گذشته اطلاعات جدیدی از یک دیوایس جدید چینی، گوشی ZUK Edge مجهز به یک صفحه نمایش خمیده 5.5 اینچی در وبسایت تنا قرار گرفت. این گوشی قدرتمند از مشخصات سخت افزاری همچون چیپست اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی بهره می‌برد که همه این‌ها در ضخامتی کمتر از 8 میلی‌متر جای گرفته‌اند. گفته می‌شود اواخر سال جاری فروش این گوشی آغاز خواهد شد.

به نظر می‌رسد سال 2016 میلادی را باید سال گوشی های لبه خمیده نام گذاری کرد. در حال حاضر اغلب سازندگان گوشی های چینی به تبعیت از گلکسی اس 7 اج، به سمت استفاده از دو لبه خمیده در گوشی های هوشمند خود روی آورده‌اند که از تازه‌ترین آن‌ها می‌تواند به شیائومی می نوت 2، فبلت قدرتمند تازه معرفی شده از سوی شیائومی اشاره کرد.

حالت نوبت به شرکت زد یو کی، دیگر تولیدکننده گوشی های هوشمند در چین رسیده تا به استفاده از این صفحات نمایش در محصولات خود روی آورد. شب گذشته نام گوشی ZUK Edge در وبسایت تنا قرار گرفت و همانطور که از نام این موبایل پیداست، از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی (پنل ال سی دی با وضوح 1080p) با حاشیه‌هایی خمیده بهره می‌برد. اینک به لطف دریافت مجوز تنا می‌توانیم بیشتر با گوشی ZUK Edge آشنا شویم.

مشخصات گوشی ZUK Edge

بر اساس آنچه که در وبسایت این رگلاتوری چینی درج شده، گوشی ZUK Edge از چیپست پرچمدار شرکت کوالکام، اسنپدراگون 821 با بیشترین سرعت 2.35 گیگاهرتز همراه با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. در حالی که اندروید نوقا چند ماهی است منتشر شده اما شرکت زد یو کی تصمیم دارد تا موبایل اندروید خود را همراه با نسخه 6 مارشمالو این سیستم عامل همراه با آخرین نسخه از رابط کاربری زد یو آی روانه بازار کند.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قدرت فیلمبرداری 4K در قسمت پشتی گوشی ZUK Edge جا خوش کرده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در گرفتن عکس های سلفی به شما یاری خواهد کرد. تمامی این سخت افزار در قابی با ضخامت نسبتا مناسب 7.68 میلی‌متر جای گرفته و یک باتری با ظرفیت 3.000 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه انرژی رسانی به این موبایل زیبای چینی را بر عهده خواهد داشت. شاید تنها نکته تاریکی که تا به اینجا در خصوص این دیوایس به چشم می‌خورد، نبود اسلات کارت microSD باشد.

انتظار می‌رود که شرکت زد یو کی تا اواخر سال جاری گوشی ZUK Edge را روانه بازار چین کرده و طی سه ماهه نخست سال 2017 میلادی نیز فروش جهانی آن را آغاز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*