عرضه اپلیکیشن اندروید اتو

اپلیکیشن اندروید اتو عرضه شد؛ رانندگی ایمن و سلامت با استفاده از گوشی هوشمند + دانلود

استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، از زمان عرضه ابتدایی‌ترین گوشی‌های موبایل تا رسیدن به امروز و ارائه نسل برتر گوشی‌های هوشمند، دغدغه جوامع مختلف بوده است. باید اعتراف کنیم که بسیاری از ما حداقل برای چند بار این عمل را انجام داده‌ایم، بدون اینکه به خطر افتادن سلامتی خود و دیگران را در نظر بگیریم. رانندگی تمرکز بالایی را طلب می‌کند، حال آن که به دست گرفتن گوشی به تنهایی، بدون در نظر گرفتن حواس پرتی ناشی از صحبت کردن، تعادل ما را بهم زده و سرعت واکنش نشان دادن ما را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد. باید دید که عرضه اپلیکیشن اندروید اتو (Android Auto)، آن طور که گوگل مدعی شده، می‌تواند استفاده موثر از گوشی هوشمند را هنگام رانندگی فراهم کند یا خیر.

عرضه اپلیکیشن اندروید اتو

با وجود خطرناک بودن هر نوع عمل حواس پرت کننده مخصوصا استفاده از گوشی هوشمند، نمی‌توان لزوم این کار را در برخی موارد کتمان کرد. شاید در حال رانندگی مجبور به گرفتن راهنمایی از گوگل مپ هستید، وگرنه گم کردن مسیر خود حوادث دیگری را برایتان رقم خواهد زد. همچنین ممکن است که نیاز به برقراری یک تماس فوق‌العاده حیاتی حین رانندگی داشته باشید که عدم انجام آن اتفاقاتی به مراتب بدتر ایجاد کند.

عرضه اپلیکیشن اندروید اتو

تا کنون اقدامات زیادی را از سوی گوگل و اپل برای هر چه ایمن‌‌تر کردن فعل و انفعال میان کاربر و گوشی هوشمند حین رانندگی دیده‌‌ایم که عرضه اپلیکیشن اندروید اتو می‌تواند نتیجه‌ای کارآمد و مفید از این تلاش‌ها باشد. خودروسازان معمولا در استفاده از یک استاندارد در محصولات خود بسیار کند عمل می‌کنند. از طرفی باید در نظر داشت که بخش مورد تمرکز، خودورهای کنونی موجود در خیابان‌ها است و ممکن است کمتر کسی خودروهای دارای سرویس‌های ایمنی جدید را خریداری کند. با در نظر گرفتن این دو، گوگل اپلیکیشن اندروید اتو را در کنفرانس I/O خود که در ماه می سال جاری میلادی برگزار شد را معرفی و آن را مناسب برای استفاده در تمامی گوشی‌های اندروید خطاب کرد. ماه‌ها و ماه‌ها از این تاریخ گذشت، تا اینکه زمان عرضه اپلیکیشن اندروید اتو فرا رسید.

برای شروع به استفاده از اپلیکیشن اندروید اتو نیاز به هزینه بسیار زیادی ندارید؛ این اپلیکیشن را دانلود کرده و بعد از نصب آن، یک پایه برای قرار دادن گوشی تهیه کنید. با استفاده از این اپلیکیشن شاهد یک طرح بندی بسیار ساده برای کار با گوشی خواهید بود که حین رانندگی بسیار ایمن و در عین حال موثر و کارآمد ظاهر می‌شود. گفتنی است اگر چه با این روش کاربر قادر نیست تا تجربه‌ پیشین استفاده از برنامه بر روی نمایشگر اختصاصی خودروی را مجددا داشته باشد، اما عرضه اپلیکیشن اندروید اتو برای استفاده بر روی گوشی‌های اندرویدی بسیار کم هزینه‌تر خواهد بود.

اپلیکیشن اندروید اتو تصمیم ندارد تا تنها در زمینه مسیریابی به‌وسیله گوگل مپس (Google Maps) به کمک کاربران بیاید، بلکه راننده قادر است تا از طریق اتصال وای‌فای سایر نیازهای ضروری خود با گوشی را نیز مدیریت کند. این برنامه همچنین می‌تواند از طریق پرتو UI با دیگر گوشی‌های داخل خودرو ارتباط برقرار کند تا به این وسیله دیگر کاربران نیز قادر به ناوبری گوگل مپس بوده و آهنگ در حال پخش را عوض کنند و شاید هم تصمیم به برقراری تماس تلفنی به جای راننده بگیرند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*