پهپاد نور افشان اینتل

تماشا کنید: نمایش شکوهمند ارتش پهپاد جدید اینتل در آسمان شب

اینتل (Intel)، که اکثریت ما اکنون از پردازنده‌های آن بر روی سیستم‌های کامپیوتری خود استفاده می‌کنیم، پای خود را فراتر از پردازش‌های مجازی گذاشته و یک شاهکار به دنیای پهپادها معرفی کرده است، البته، شاید پهپاد نور افشان اینتل به تنهایی حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما دسته‌ای از آن‌ قادر است تا نمایشی شکوهمند و وصف نشدنی را در آسمان شهر به نمایش بگذارد. با مشاهده ویدیو در انتهای مطلب، شما نیز بر این ادعا مهر تایید می‌کوبید.

پهپاد نور افشان اینتل

البته پهپاد نور افشان اینتل تنها تصمیم ندارد تا قدرت روباتیک این تولید کننده چیپست را به رخ بقیه بکشد، بلکه هدف اصلی آن رونق کسب و کار با به راه انداختن نمایش‌های آسمانی است. ستاره دنباله‌دار، نام پهپاد نور افشان اینتل است که به تازگی رونمایی شده و در دسته بندی کواد کوپترها قرار می‌گیرد، وسیله‌ای که تنها هدف آن اجرای نمایش‌های آسمانی است.

پهپاد نور افشان اینتلهمانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، از آنجایی که پهپاد نور افشان اینتل به تنهایی چهره جالبی جز یک نقطه روشن در آسمان ندارد، به صورت گروهی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ یک نرم افزار دسته پهپادها را کنترل کرده و برای ایجاد یک تصویر زیبا، هر یک را در نقطه در آسمان ساکن می‌کند. فرآیند آماده سازی نمایش از قرار معلوم هفته‌ها زمان می‌برد، اما بعد از به ثمر نشستن تماشاچیان زیادی را در سر جای خود میخکوب می‌کند. بعد از برنامه ریزی، تنها به یک فرد برای اجرای نمایش و مدیریت آن نیاز است. گفتنی است ترکیب چهار میلیون رنگ در لامپ استفاده شده در پهپاد نور افشان اینتل ، تمامی رنگ‌های موجود در طبیعت را می‌تواند به نمایش بگذارد.

سخت افزار پهپاد نور افشان اینتل به نحوی طراحی شده تا در برابر حوادث احتمالی کمترین خسارت را ببیند، چون با کنار هم قرار گرفتن شاید صدها پهپاد، امکان برخورد آن‌ها با یکدیگر بعید نیست. این پهپاد از فوم و پلاستیک منعطف ساخته شده و با قرار گرفتن ملخ آن در قفس، سلامت تماشاچیان بر روی سطح زمین تضمین می‌شود. ستاره دنبال‌دار اینتل قادر است تا در هوای بارانی معمولی و نه بسیار شدید به پرواز دربیاید، پس نمایش زیبای شبانه با تغییرات آب و هوایی کنسل نخواهد شد.

هنوز قیمت پهپاد نور افشان اینتل مشخص نشده و حتی معلوم نیس که آیا عموم مردم و یا حتی شرکت‌های خصوصی قادر به خرید آن خواهند بود یا خیر. مطمئنا اینتل نمی‌تواند ستاره دنباله‌دار خود را در نقاط مختلف دنیا به نمایش بگذارد، از همین رو به نمایندگانی برای اجرای این کار نیاز خواهد داشت. مشکل اینجاست که هر شخصی قادر به اجرای این نمایش نیست، چرا که حتی بیست و یا سی عدد از پهپاد نور افشان اینتل کافی نبوده و برای نمایش به یک ارتش متشکل از حداقل 100 سرباز نیاز خواهد بود.

اگر که تصمیم دارید تا به هر نحوی پهپاد نور افشان اینتل را خریداری کنید، بهتر است تا به دیگر آیتم‌های موجود بازار که بر خلاف ستاره دنباله‌دار دارای مجوز نیز هستند نیم نگاهی بیندازید، چون پهپاد نور افشان اینتل به تنهایی تفاوتی با یک لامپ چشمک زن در آسمان نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*