نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 بدون دکمه فیزیکی هوم عرضه خواهد شد

سامسونگ در سال 2016 میلادی سه پرچمدار به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرد، محصولاتی که بواقعا معنی تفاوت 180 درجه‌ای را به ما نشان می‌دهند؛ گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) فروش بسیار بسیار خوبی داشته و تبدیل به یکی از برترین گوشی‌های موبایل از نظر میزان فروش در تاریخ سامسونگ شده‌اند. اما در گوشه دیگر پرچمدار معرفی شده از سری نوت، یعنی گلکسی نوت 7، در ویران کردن این شرکت سنگ تمام گذاشت و تا می‌توانست بر روی آبروی سامسونگ پای‌کوبی کرد! حال که همه نگاه‌ها به معرفی پرچمدار جدید سری اس دوخته شده، آخرین اخبار از نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8 (Galaxy S8) حکایت می‌کنند.

نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8

نوت 7 امکانات فوق‌العاده‌ای داشت که در صورت موفقیت، به طور حتم تبدیل به موفق‌ترین گوشی هوشمند معرفی شده تا به امروز در دنیای تکنولوژی می‌شد؛ بهره بردن از اسکنر عنبیه چشم را می‌توان به عنوان شاخص‌ترین دستاور این گوشی بیان کرد که بسیاری از بانک‌های کره‌ای و همچنین اروپایی، بعد از معرفی در پی استفاده از آن به عنوان یک سیستم امنیتی جدید بودند. حال که این پروژه به در بسته خورد، سامسونگ در حال دست و پا شکسته کار کردن با گلکسی اس 7 اج به عنوان آخرین پرچمدار خود است تا بلکه زمان معرفی محصول جدید فرا برسد.

خبر نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8 در حالی به گوش می‌رسد که احتمالا این محصول در مقایسه با دیگر مدل‌های سری اس کمی دیرتر معرفی شود، چون سامسونگ هنوز در پی یافتن دلیلی مشخص برای انفجارهای پی در پی گلکسی نوت 7 است تا بلکه به این وسیله از رخ دادن مجدد این کابوس جلوگیری کند.

نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8سامسونگ نیاز دارد تا برای کمک به فرآیند فراموش کردن اتفاقات رخ داده، محصولی بسیار متفاوت ارائه کند که شایعات نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8  و استفاده از حسگر اثر انگشت نوری در این گوشی از همین اقدام حکایت دارد. طبق اطلاعات درز کرده از یک منبع تامین‌کننده لوازم سامسونگ، گلکسی اس 8 به یک صفحه نمایش با رزولوشن QHD، یعنی 2560 در 1440 مجهز خواهد شد که اگر چه از لحاظ عددی تفاوتی با سری‌های پیشین ندارد، از نظر کیفیت تغییرات بسیار چشمگیری خواهد داشت. به این ترتیب، خبری از پنل 4K در این گوشی نخواهد بود.

همچنین طبق اخبار رسیده از این تامین‌کننده، نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8 تغییر دیگری است که اتفاق افتاده و این مدل فاقد دکمه فیزیکی هوم در زیر صفحه نمایش خواهد بود. اگر که این ادعا صحیح باشد، شاهد یکی از مهمترین تغییرات ظاهری در گوشی‌های تولید شده سامسونگ طی چند سال اخیر خواهیم بود. از قرار معلوم هیچ کارخانه‌ای تاکنون سفارشی بابت ساخت قطعاتی که معمولا در ساخت این دکمه استفاده می‌شده دریافت نکرده است. گفتنی است بعد از قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در زیر این دکمه، مواد تشکیل دهنده و ساختار آن نسبت به گذشته دچار تغییرات قابل توجهی شد. به نظر می‌رسد خبر نبود دکمه هوم در گلکسی اس 8 و استفاده از حسگر اثر انگشت نوری، به نوعی یکدیگر را تایید می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نوت 7 که هیچی، ببینیم با اس ۸چیکار میکنه!
    من فن سونی هستم ولی برام جالبه که سامی چجور اشتباهش رو تو نوت جبران میکنه!

    • بنده به عنوان کسی که بی طرف فقط به دنبال یک گوشی قدرتمند هستم، همیشه گفتم که سامسونگ خدمات زیادی به دنیای گوشی های هوشمند ارائه کرده که نباید فراموش بشند. نوت 7 تمامی خصیصه هاش به حاشیه رفت و متاسفانه همه کسایی که با معرفیش انگشت به دهن مونده بودن بعدها تا میتونستن به سر مشکل باتریش کوبیدن. اگر که این مشکل دوباره پیش نیاد فکر میکنم بشه این خطا رو فراموش کرد