نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت؛ حفظ تناسب اندام با طعم هواوی

صفحه بعد ——–صفحه 6 ——– صفحه قبل

سلامت و ورزش

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیتهواوی چندین راه برای اندازه‌گیری فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف سلامتی مد نظر پیش روی کاربران قرار داده است. به عنوان نمونه در بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت دیدیم که خود گجت، روش تعیین هدف را مد نظر قرار داده و حداقل روزی 10 هزار قدم پیاده‌روی را پیشنهاد می‌کند، عددی که بسته به برنامه ورزشی هر کاربر قابل افرایش یا کاهش است. گفتنی است مشاهده نمودار پیشرفت به سادگی صورت می‌گیرد.

مانیتور ضربان قلب نیز آمار ساده‌ای از سطح سلامت کاربر می‌دهد. بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم، هواوی فیت با ثبت اندازه‌گیری‌های دوره‌ای، با گذر زمان یک گزارش دوره‌ای به کاربر خواهد داد. همچنین این امکان وجود دارد تا ساعت را مراقب سلامتی خود نگه داشته تا بعد از اعمال فشار زیاد و بالا رفتن غیر طبیعی ضربان قلب، یک هشدار دریافت کنید.

حالات تمرین اصلی به کاربر اجازه می‌دهند که از میان چندین نوع فعالیت دست به انتخاب بزند؛ پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا و یا دویدن بر روی تردمیل که بعد از انتخاب هر یک، با شمارش ۱ تا ۳، اندازه‌گیری میزان فعالیت آغاز خواهد شد. گذر زمان، کالری سوزانده شده، مسیر طی شده و مخصوصا ضربان قلب از اطلاعاتی هستند که در اختیار کاربران مشغول فعالیت قرار داده می‌شود.

هر زمانی قادرید تا در فعالیت خود مکث داشته و آن را در فرصتی دیگر ادامه بدهید و یا اینکه به طور کلی آن را متوقف کرده و یک آمار کلی از نحوه فعالیت خود بگیرید.  بعد از این، زمانی که بخواهید فعالیت جدیدی را آغاز کنید، آخرین حالت انتخابی به صورت شروع سریع (quick start) نمایان خواهد شد تا از انجام تنظیمات مجدد بی‌نیاز باشید. از دیگر قابلیت‌های مجموعه ساعت و اپلیکیشن با یکدیگر، دریافت برنامه است تا با مشخص کردن میزان زمانی که تمرین می‌کنید، اپلیکیشن یک رژیم هفتگی به شما ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*