نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت؛ حفظ تناسب اندام با طعم هواوی

صفحه بعد ——–صفحه 3 ——– صفحه قبل

نمایش و دید در فضای باز

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیتصفحه نمایش هواوی فیت بر اساس یک پانل ال‌سی‌دی مموری سیاه و سفید ساخته شده و با حالت تک فام ساعت Pebble تفاوتی ندارد. در حالی که زمان استفاده از ساعت پردازنده دائما صفحه نمایش را روشن نگه می‌دارد، صفحه نمایش با یکپارچه سازی مموری ویدیوی خود، این اجازه را می‌دهد تا یک تصویر بدون نیاز به آپدیت مرتب توسط پردازنده حفظ شده و به کاربر نشان داده شود (مثلا برای نمایش عادی زمان) و به این وسیله نیروی الکتریکی زیادی ذخیره شود.

در بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت برخی این امکان را فرصتی بزرگ برای ذخیره باتری و عدم نیاز به شارژ مرتب ساعت دانسته و برخی دیگر آن را یک نوع محدودیت می‌دانند، چون ممکن است کمی مکث در عملکرد ساعت مشاهده شود. در نظر داشته باشید که این مکث، که بدون موشکافی به هیچ عنوان احساس نخواهد شد، سبب می‌شود تا به جای شارژ روزانه و یا یک روز در میان، تنها به یک یا دو بار شارژ در طول هفته نیاز پیدا کنید.

خصیصه دیگر هواوی فیت به عنوان یک نقطه قوت، خوانایی صفحه نمایش در زیر نور مستقیم آفتاب است، قابلیتی که حتی بسیاری از گوشی‌های هوشمند نیز از نبود آن رنج می‌برند. با توجه به ساختار صفحه نمایش هواوی فیت، نه تنها قرار گرفتن زیر نور آفتاب خواندن محتوای آن را غیر ممکن نمی‌کند، بلکه همان‌طور که در تصویر بالا می‌بیند، به کمک یک سنسور روشنایی، محتوا بسیار شفاف‌تر به دید کاربر می‌رسد.

جای شکر است که به لطف وجود داشتن سنسور تشخیص حرکـت، اگر که زیر نور آفتاب قرار داشته اما در حال حرکت باشید، سنسور روشنایی برای افزایش خوانایی محتوا، نیروی بیهوده تلف نخواهد کرد. این سنسور تنها در زمانی که دست خود را برای چک کردن زمان بالا می‌آورید فعال خواهد شد.

صفحه نمایش 1.04 اینچی هواوی فیت دارای رزولوشن 208 در 208 بوده که با وجود کمتر بودن نسبت به کیفیت صفحه دیگر ساعت‌های هوشمند دایره‌ای، محتوا را با کیفیت بسیار قابل قبولی به نمایش گذاشته و آن را ریز و ناخوانا نمی‌کند. به خاطر سیاه و سفید بودن صفحه، نمایش سایه های خاکستری با مشکل مواجه می‌شوند و از آن جایی که رابط کاربری هواوی فیت در تلاش است تا تن سیاه و سفید را با ترکیب‌ آن‌ها ارائه کند، نتیجه جالبی به دست نمی‌آید. مشکل دیگر این صفحه نمایش عدم سازگاری فونت محتوا در برخی قسمت‌ها با اندازه صفحه نمایش است که اگر چه مورد بسیار محسوسی نیست، اما بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت به افراد مشتاق برای خرید، قدرت قضاوت بهتری خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*