نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت؛ حفظ تناسب اندام با طعم هواوی

صفحه بعد ——–صفحه 7 ——– صفحه قبل

عمر باتری

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیتدر نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت همانند استاندارد همیشگی ساعت‌های هوشمند به یک باتری بسیار بسیار کوچک برخورد کردیم که تنها 80 میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد، اما به لطف کنترل پرمصرف‌ترین بخش هر گجت، یعنی صفحه نمایش، هواوی فیت با همین 80 میلی آمپر بر ساعت برای چند روز دوام می‌آورد. هواوی مدعی شده که ساعت هوشمند جدیدش با یک بار شارژ، 6 روز کامل دوام خواهد آورد.

ساعت به کمک پایه شارژ مغناطیسی موجود در جعبه، که به چهار تماس فنری مجهز شده، شارژ شده که خوشبختانه به دلیل ساختار مغناطیسی پایه، کاربر متوجه سر و ته قرار دادن ساعت در آن می‌شود. تنها کاری که باقی مانده، متصل کردن کابل یو‌اس‌بی به پایه است. گفتنی است هواوی زمان شارژ شدن کامل را زیر دو ساعت اعلام کرده است.

یک ایراد مهم در سیستم باتری هواوی فیت، وجود تنها یک نشانگر بر روی خود ساعت به منظور نشان دادن میزان ظرفیت باقی مانده، آن هم به صورت یک خط مستقیم است که در مقایسه با دیگر ساعت‌های هوشمند یک ضعف محسوب می‌شود. در این حالت تنها مشخص می‌شود که سه چهارم و یا نیمی از باتری باقی مانده است و کاربر برای گرفتن اطلاعات دقیق‌تر از وضعیت باتری به ناچار باید دست به دامن اپلیکیشن Huawei Wear شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*