گوشی نوکیا دی 1 سی

تصاویر جدید و اطلاعات گوشی نوکیا دی 1 سی مجهز به اندروید نوقا منتشر شد

صبح امروز تصاویر جدیدی از گوشی نوکیا دی 1 سی (Nokia D1C) ، نخستین گوشی اندرویدی نوکیا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. این هندست که چندی پیش شاهد قرارگیری مشخصات داخلیش در وبسایت‌های امتیازگیری یا همان بنچمارک بودیم، در چند مدل مختلف مجهز به تراشه اسنپدراگون 430، رم 3 گیگابایتی، دو دوربین 13/8 مگاپیکسلی و همچنین اندروید 7 نوقا خواهد بود که به احتمال خیلی زیاد سال 2017 شانس در دست گیری آن را خواهیم داشت.

به نظر می‌رسد که نوکیا قصد دارد سال 2017 میلادی بار دیگر به بازار گوشی های هوشمند بازگردد. البته این کمپانی پس از جدایی از مایکروسافت خیلی زودتر از این‌ها دوست داشت که به سطح اول بازار جهانی موبایل بازگردد؛ اما بر اساس بند قراردادی که بین این دو رد و بدل شده بود، این کمپانی طی سه ماهه جاری سال اجازه رونمایی از یک محصول و یا سرویس جدید را نداشت.

بر همین اساس بیشتر صحبت‌ها حاکی از عرضه گوشی اندرویدی نوکیا در سال آینده میلادی است. ما اخیرا در گزارشی عنوان کردیم که همه اخبار حکایت از معرفی گوشی نوکیا D1C دارد؛ مدلی که مجهز به اندروید 7 نوقا در بنچمارک‌هایی نظیر آنتوتو و گیک بنچ بارها دیده شده است.

گوشی نوکیا دی 1 سی

امروز رندرهای سه بعدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که ادعا می‌کنند مربوط به گوشی نوکیا دی 1 سی (Nokia D1C) هستند. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی جدید نوکیا در مدل‌هایی مختلف و در سه رنگ مشکی، طلایی و سفید روانه بازار خواهد شد. بر اساس تصاویر انتشار یافته می‌تواند حدس زد که یکی از نسخه‌های گوشی نوکیا D1C به اسکنر اثر انگشت مجهز هست و این درحالیست که سایر مدل‌های آن فاقد این قابلیت سخت افزاری هستند.

گوشی نوکیا دی 1 سی

مشخصات گوشی نوکیا دی 1 سی

بد نیست نیم نگاهی هم به مشخصات سخت افزاری این گوشی اندرویدی بیندازیم که در وبسایت‌های امتیازگیری عنوان شده‌اند. گوشی نوکیا دی 1 سی به یک صفحه نمایش (احتمالا بزرگتر از 5 اینچ) با وضوح 1080×1920 پیکسل یا همان Full HD مجهز خواهد بود. یک چیپست اسنپدراگون 430 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 نیز اجزای اصلی این هندست را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این 3 گیگابایت رم همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اینجا وجود دارد. علاقه‌مندان به عکاسی با تلفن همراه نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی همراه با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی این گوشی اندرویدی در اختیار خواهند داشت.

گوشی نوکیا دی 1 سی

هرچند بر خلاف انتظار بسیاری از علاقه‌مندان، گوشی نوکیا دی 1 سی یک تلفن هوشمند پرچمدار نیست؛ اما وقتی نام برند نوکیا با سابقه‌ی درخشانی که از خود در صنعت موبایل به جای گذاشته به میان می‌آید، هر کسی دوست دارد تا خیلی زود نخستین گوشی هوشمند اندرویدی این کمپانی را پس از سال‌ها غیبت تجربه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من به تو، یار قدیمی ?