گوشی موتورولا Moto M

مشخصات موتورولا Moto M توسط بروشورهای تبلیغاتی افشا شد

موتورولا Moto M نام یک گوشی میان رده دیگر از سوی شرکت لنوو خواهد بود که با ارائه ویژگی‌هایی جذاب نظیر رم 4 گیگابایتی، دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از سیستم صوتی Dolby Atoms، پوشش دفع کننده آب از جنس نانو و همچنین یک باتری با ظرفیت 3.050 میلی‌آمپر ساعت، احتمالا در تاریخ 18 آبان به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

در این خبر قصد داریم نگاهی اجمالی به تازه ترین اطلاعات در خصوص گوشی هوشمند موتورولا Moto M ، محصولی که طی چندین ماه گذشته اخبار و شایعات زیادی را پیرامون خود جای داده بیندازیم. اگر شایعات رنگ و بوی حقیقی به خود بگیرند باید کمتر از یک هفته دیگر، 18 آبان ماه این گوشی هوشمند را طی یک رویداد خبری از نزدیک لمس کنیم.

آخرین اطلاعاتی که از این محصول وجود دارد، بنرهای تبلیغاتی مربوط به این گوشی میان رده معرفی نشده شرکت موتورولا است که به نظر واقعی می‌رسند. تمامی این بنرها که حاوی مطالبی به زبان چینی، محل استقرار شرکت لنوو موتورولا است، از طراحی شبیه به دیگر بنرهای تبلیغاتی گوشی های این کمپانی بهره می‌برد که طی این سال‌ها در دنیای واقعی دیده بودیم و به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد که ساختگی باشند.علاوه بر این تصاویر موتورولا موتو ام انتشار یافته بر روی بنرها حاکی از تجهیز این گوشی میان رده به بدنه‌ای فلزی بوده که می‌تواند از نکات مثبت آن به حساب آید.

موتورولا Moto M ؛ صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و بدنه فلزی با پوشش ضد آب نانو

گوشی هوشمند موتورولا Moto M از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080p بهره‌مند خواهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای عاشقان عکاسی سلفی، پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال شبکه LTE از دیگر مزایای این گوشی میان رده خواهند بود. قلب تپنده جدیدترین عضو خانواده گوشی های موتو، هلیو پی 10 ساخت شرکت مدیاتک بوده که با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این هندست توسط سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از کاربران میزبانی خواهد کرد و یک باتری با ظرفیت 3.050 میلی‌آمپر ساعت نیز نور صفحه را برای ساعت‌ها روشن نگه خواهد داشت.همچنین در قسمت پشتی موبایل Motorola Moto M یک اسکنر اثر انگشت به سبک دیگر محصولات این کمپانی به چمش می‌خورد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند باید به پشتیبانی از سیستم صوتی Dolby Atoms همراه با اسپیکر استریو جذاب و یک پوشش دفع کننده آب جنس نانو اشاره کرد که همگی برای یک گوشی میان رده ویژگی‌هایی ارزشمند به شمار می‌روند.

همانطور که گفته شد انتظار می‌رود شرکت لنوو در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان ماه) از این گوشی هوشمند همراه با گوشی لنوو پی 2 و  در دو رنگ طلایی و نقره‌ای رونمایی خواهد کرد. از نظر قیمتی نیز بر اساس تازه‌ترین اطلاعات بعید به نظر می‌رسد موتورولا Moto M از مرز 300 دلار تجاوز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*