رتبه هواوی در بازار موبایل

افزایش رتبه هواوی در بازار موبایل : جایگاه اپل و سامسونگ در خطر است

رن ژنگفی (Ren Zhengfei) معاون و مدیر سابق ارتش آزادی بخش چین، در سال 1987 در عوض تکیه بر شرکت‌های خارجی و وارد شدن به سرمایه‌ گذاری با آن‌ها، یک شرکت مخابراتی مستقل در شنژن چین احداث کرده و با تاکید بر توسعه بومی، هواوی (Huawei) را رو به جلو حرکت دارد. توسعه یک شرکت مخابراتی چینی که توانایی رقابت با رقبای خارجی را داشته باشد، هدف اصلی رن ژنگفی بود، اما هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد که علاوه بر کسب این مقام، روزی با پس زدن قدرتمندترین رقبا، رتبه هواوی در بازار موبایل را به عدد 3 رسانده و نظر مردم در سراسر جهان را نسبت به گوشی‌های بی کیفیت چینی به طور کامل عوض کند.

رتبه هواوی در بازار موبایل افزایش یافته است

مدیر اجرایی ارشد هواوی در بخش جذب بازار، ریچارد یو (Richard Yu)، در گفتگویی با رویترز اعلام کرد که این کمپانی مصمم است تا رتبه هواوی در بازار موبایل را باز هم کاهش داده و به دومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا، طی دو سال آینده تبدیل شود و به این ترتیب به رقابت با کمپانی اپل در کسب بازار بیشتر بپردازد. این کمپانی تصمیم دارد تا رفته رفته رده دومی را از آن خود کرده و بعد از سامسونگ تبدیل به پر فروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند شود. بد نیست بدانید که هواوی اکنون با هدف خود از نظر اعداد و ارقام فاصله زیادی ندارد، اما بالا رفتن یک پله‌ای، برای کسب جایگاه ابر قدرتی همون اپل، کار آسانی نیست.

رتبه هواوی در بازار موبایلبر اساس تحلیل‌های صورت گرفته بر رتبه هواوی در بازار موبایل ، سهم این کمپانی در بازار جهانی، در آخرین سه ماهه سال جاری 9 درصد بوده که بعد از صادرات 36 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به دست آمده است که از وضعیت خوب رتبه هواوی در بازار موبایل خبر می‌دهد. در نظر داشته باشید که این شرکت اکنون در تعقیب شرکت آمریکایی اپل است که در زمان مشابه، 12 درصد از سهم کل بازار را با صادرات 45.5 میلیون دستگاه در اختیار داشته است. اما در رده اول، سامسونگ قرار دارد که دستیابی به رتبه آن کمی مشکل به نظر می‌رسد، از آنجایی که 20.1 درصد سهم کل بازار گوشی‌های هوشمند را با صادرات 75.3 میلیون دستگاه در همان سه ماهه به دست آورده است.

ریچارد یو همچنین به تکنولوژی‌های در حال توسعه کنونی اشاره کرده و با نام بردن از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، آن‌ها را به عنوان فرصت‌هایی برای بروز خلاقیت، افزایش رتبه هواوی در بازار موبایل و کسب رتبه کنونی اپل عنوان کرد. وی همچنین به مصمم بودن شرکت در رقابت کسب اعتماد و وفاداری مشتریان اشاره کرد، از آنجایی که اپل قدم‌های قابل توجهی در این زمینه بر نداشته و سامسونگ نیز در پروژه آخرین پرچمدار خود، به کلی آن را نابود کرد. البته، وی این رقابت را بسیار سخت دانست، چون کمپانی‌های یاد شده مسیر راه قدرتمندی برای بازگشت به بازار پر فروش خود ترسیم کرده‌اند که بهبود رتبه هواوی در بازار موبایل را کمی مشکل خواهد کرد.

دو روز پیش، در جریان یک کنفرانس رسمی، هوای از آخرین پرچمدار خود رونمایی کرد. در حالی که صفحه نمایش بزرگ میت 9 در کنار سخت افزار قدرتمندش همگان را شیفته خود کرده بود، با معرفی محصولی دیگر هوش و حواس کاربران در سراسر دنیا توسط این کمپانی ربوده شد. رونمایی از میت 9 پورش دیزاین ، به عنوان نسخه‌ای لوکس، اسپورت و گران قیمت از مدل اصلی، از بهبود رتبه هواوی در بازار موبایل خبر می‌دهد، چون این شرکت با وارد شدن به همکاری با خودروساز برتر آلمانی، رسما همکاری خود را با برترین شرکت‌ها برای افزایش رتبه هواوی در بازار موبایل آغاز کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خواستن توانستن است 🙂

  2. آفرین به هوآوی حقشه بره جایگاه اول 🙂

    • هوآوی گوشی های قدرتمندی داره که واقعا ارزش خرید بالایی دارند و زمین تا آسمون با نگاهی که مردم به گوشی های چینی میکنند تفاوت دارند