وان پلاس 3 تی به زودی معرفی می‌شود (1)

وان پلاس 3 تی به زودی معرفی می‌شود

اگر خبرهای منتشر شده از سوی منابع چینی حقیقت داشته باشد، می‌بایست تا چند روز آینده منتظر معرفی رسمی گوشی وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) باشیم. 

بر اساس اطلاعاتی که از سوی منابع خبری چینی انتشار یافته است، گوشی هوشمند وان پلاس 3 تی در تاریخ چهاردهم ماه نوامبر (مصادف با بیست چهارم آبان ماه) رسما توسط این شرکت چینی معرفی خواهد شد.

وان پلاس 3 تی بیست چهارم آبان معرفی می‌شود

وان پلاس 3 تی، گوشی هوشمندی با سخت افزار به روز شده نسبت به پرچمدار کنونی این کمپانی به حساب می‌آید. در مورد مشخصات فنی وان پلاس 3 تی هنوز اطلاعات دقیق و معتبری منتشر نشده است اما می‌توان در این زمینه فرضیاتی را در نظر گرفت.

وان پلاس 3 تی به زودی معرفی می‌شود (1)انتظار داریم موبایل وان پلاس 3 تی با قیمت پایه 479 دلار راهی بازارهای فروش شود. این میزان 79 دلار بیشتر از گوشی وان پلاس 3 است. اضافه قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی به جهت برخورداری آن از سخت افزاری جدید و سریعتر خواهد بود. در حقیقت احتمال می‌دهیم این گوشی از چیپست جدید و قدرتمند اسنپدراگون 821 کوالکام استفاده کند. وان پلاس 3 هم اکنون در حال استفاده از نسخه اسنپدراگون 820 است.

بعضی از شایعات و خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی از سنسور IMX398 شرکت سونی استفاده خواهد کرد. البته میزان دقت تصویر دوربین اصلی مشابه نسل پیشین بوده و معادل 16 مگاپیکسل باقی خواهد ماند.

دیگر مشخصات فنی وان پلاس 3 تی برابر و معادل با پرچمدار کنونی گوشی های شرکت وان پلاس خواهد بود؛ بر این اساس وان پلاس 3 تی از نمایشگری Optic AMOLED با ابعاد 5.5 اینچی و با دقت فول اچ دی (1080p) استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم این گوشی برابر با شش گیگابایت بوده و میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

باتری این گوشی ظرفیتی برابر با سه هزار میلی آمپر ساعت خواهد بود و دستگاه در این بخش از فناوری شارژ سریع Dash Charge استفاده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*