فروش 14 میلیون گوشی لنوو

فروش 14 میلیون گوشی لنوو طی سه ماهه دوم سال؛ افزایش 25 درصدی در فروش

شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند لنوو رسما اعلام کرده است که تا پایان 30 سپتامبر سال جاری موفق به فروش 14 میلیون گوشی لنوو شده است. این برای دومین بار پیاپی پس از سه ماهه نخست مالی این شرکت است که در ماه ژوئن آغاز شده بود.

بر اساس گزارش‌های گذشته، فروش گوشی لنوو در سه ماهه نخست سال جاری با افزایشی 20 درصدی همراه بوده است. اگرچه همچنان این میزان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته با افولی 12 درصدی همراه بوده است. به طور کلی بخش موبایلی لنوو با سود خالص 156 میلیون دلاری در این سه ماهه، نسبت به سه ماهه گذشته سال جاری نیز با پیشرفت‌هایی همراه بوده است. از نظر ضررهای حاشیه‌ای نیز این شرکت با رقم منفی 7.7 درصد، همچنان 4.4 درصد نسبت به سه ماهه نخست برتری دارد.

فروش گوشی لنوو موتورولا از زمان آغاز فروش خانواده‌های تازه‌تولید‌شده‌ی موتورولا جی 4 و موتو زد ، با افزایشی 40 درصدی همراه بوده است. در حال حاضر 1 میلیون گوشی لنوو موتورولا به فروش رفته و آن‌ها و آن‌ها در صدد آن هستند طی 12 ماه نخست چیزی حدود 3 میلیون گوشی را به فروش برسانند. شاید این مقایسه درست نباشد، اما لنوو بارها اعلام کرده که گوشی های سری موتو زد در فروش همانند نرخ آیفون اصلی اپل در سال 2007 عمل می‌کنند. به عنوان مثال این شرکت در مکزیک صاحب 52.5 درصد بازار بوده و این درحالی‌ست که اپل سهمی 39.4 درصدی در این بازار آمریکای لاتین دارد.

فروش 14 میلیون گوشی لنوو

شرایط بازار همچنان چالش‌آفرین است اما ما معتقدیم که نتایج خاص هستند. تجارت گوشی لنوو در رشد فصل به فصل و حاشیه‌ای با افزایش روبه‌رو شده است. ما همچنین بهترین‌های صنعت موبایل را به لنوو اضافه کرده‌ایم و با قدرت به رهبری تیممان ادامه خواهیم داد. یانگ یواگینگ (Yang Yuanqing) مدیرعامل لنوو: ما مطمئن هستیم که استراتژی و تیم‌مان، قابلیت رسیدن به سطوح جدیدتر را خواهد داشت.

برای گوشی لنوو موتو زد ، ماژول های موتو مود طراحی کنید

لنوو به سختی در تلاش است تا حوزه لوازم جانبی ماژولار موتو مود برای خانواده گوشی لنوو موتورولا موتو زد را گسترش دهد. به این منظور، لنوو با تامین‌کنندگان مالی سایت Indiegogo به عنوان راهی به جهت کمک به توسعه‌دهندگان و جمع‌آوری بودجه کافی جهت بازار موتو مودها، همکاری را آغاز کرده است. در واقع توسعه‌دهندگان پیش از آن که بخواهند به صورت جدی بر روی توسعه موتو مودها مشغول شوند، می‌توانند ایده‌های خود را در وبسایت Indiegogo به ثبت برسانند. توسعه‌دهندگانی که صاحب محبوب‌ترین ایده‌ها باشند، توسط این شرکت چینی حمایت کامل خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*