تاریخ معرفی شیائومی ردمی 4 رسما اعلام شد

تاریخ معرفی شیائومی ردمی 4 رسما اعلام شد

هفته پیش در خبرها خواندیم که جدیدترین گوشی شیائومی توانست مجوز فعالیت در کشور چین را از تنا (TENAA) دریافت کند. حال پس از گذشت چند روز، تاریخ معرفی شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) نیز مشخص شد. امروز پوستری رسمی بر روی وب‌سایت شرکت شیائومی قرار گرفته که خبر از تاریخ معرفی میان رده‌ی جدید شیائومی می‌دهد.

تاریخ معرفی شیائومی ردمی 4 فردا 14 آبان است

همانطور که در پوستر نیز مشخص است، شیائومی قصد دارد گوشی ردمی 4 را فردا 4 نوامبر (14 آبان) معرفی کند. شیائومی ردمی 4 مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است. پردازنده این گوشی نیز اسنپدراگون 625 ساخته شده توسط شرکت کوالکام است که یک CPU هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 506 بر روی آن سوار شده و نشان می‌دهد این اسمارتفون در ردیف گوشی های میان رده قرار دارد.

تاریخ معرفی شیائومی ردمی 4 رسما اعلام شد

تاریخ معرفی شیائومی ردمی 4 فردا 14 آبان است

از دیگر مشخصات شیائومی ردمی 4 می‌توان به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین خبر خوش برای کسانی که به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات نیاز دارند این است که شیائومی ردمی 4 از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی گوشی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی جا خوش کرده و در قاب جلویی، دوربین 5 مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی و چت ویدیویی قرار گرفته است. به علاوه این که، یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن گوشی را بر عهده دارد. گوشی شیائومی ردمی 4 از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و مجهز به اسکنر اثر انگشت است که در قاب پشتی و زیر دوربین عقب قرار گرفته است.

این گوشی جدید شیائومی 8.9 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن 160 گرم است. شیائومی ردمی 4 در دو رنگ طلایی و نقره‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. معمولا گوشی‌های شیائومی قیمتی اقتصادی دارند و ردمی 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت این گوشی معادل 192 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*