نسخه واقعی میت 9

انتشار تصاویری از نسخه واقعی میت 9 هواوی پیش از رونمایی رسمی

در حالی که تنها دو ماه تا پایان سال 2016 زمان باقی مانده، شرکت‌های تولید‌کننده گوشی همراه بدون توجه به این موضوع قصد دارند محصولات جدیدی را تا تعطیلات سال جدید میلادی و روز تخفیف بزرگ آخر سال (black friday 2016) برای افزایش فروش به بازار عرضه کنند. در همین راستا و در ادامه شایعات از پیش درز کرده در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های فبلت بعدی شرکت هواوی، ساعاتی پیش نیز  تصاویری از نسخه واقعی میت 9 (Huawei Mate 9) به بیرون درز پیدا کرد که دیگر جای هیچ ابهامی در رابطه با ظاهر این پرچمدار باقی نمی‌گذارد.

در حالی که انتظار می‌رفت هواوی نیز همچون شیائومی فبلت بعدی خود را به نمایشگری بدون حاشیه کناری تجهیز کند، با این حال تصاویر نسخه واقعی میت 9 نشان می‌دهد که این محصول همچنان از زبان طراحی نسل‌های قبلی خود پیروی کرده، به طوری که از بدنه‌ای تمام فلزی البته با ضخامت کمتر بهره برده و در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 20 مگا‌پیکسلی و حاوی دیافراگم f/2.0 ساخت لایکا مجهز به دو فلاش ال ای دی و فوکوس لیزری است.

نسخه واقعی میت 9

انتظار می‌رود سه مدل از این گوشی توسط هواوی ساخته و روانه بازار شود. این مدل‌ها شامل یک مدل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مدل دوم نیز با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل پریمیوم با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. امروز در وب‌سایت Weibo تصویری منتشر شده که مشخصات نسخه پریمیوم هواوی میت 9 را نشان می‌دهد.

نسخه واقعی میت 9

نسخه پریمیوم هواوی میت 9 شامل یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسل، چیپست کرین 960 با CPU هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G71 مدل MP8 باشد. همان‌طور که قبلا نیز گفتیم، نسخه پریمیوم هواوی میت 9 قرار است از یک رم 6 گیگابایتی به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی میزبانی کند.

نسخه واقعی میت 9

اعتقاد بر این است که هواوی Mate 9 در سه نسخه مختلف به دست مشتریانش خواهد رسید. در اینجا دو مدل حاوی رم 4 گیگابایتی با حافظه‌های 64 گیگابایتی (قیمت 510 دلار) و 128 گیگابایتی (قیمت 585 دلار) خواهیم داشت. در سمتی دیگر یک مدل قدرتمندتر با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز با قیمت 705 دلار با بهره‌گیری پیش‌فرض رابط کاربری EMUI 5.0 که بر پایه اندروید 7 نوقا توسعه یافته به فروش خواهد رسید. البته لازم به ذکر است که این قیمت مخصوص بازار چین بوده و برای بازارهای خارج از این کشور می‌تواند قیمت‌ها کمی متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طرح تکراری دقیقا مشابه mate 7 ساخته آخه یکم نبوغ تو طراحی داشته باشین ای بابا خدا کنه نسخه pro این گوشی زیباتر و با لبه های خمیده باشه