روت کردن ال جی وی 20

پیدا شدن راهی برای روت کردن ال جی وی 20 توسط توسعه دهندگان XDA

روت کردن چیست و چه قدر با آن آشنا هستید؟ تقریبا تمامی گوشی های هوشمندی که وارد بازار می‌شوند، به صورت کارخانه‌ای قفل شده و امکان دسترسی کاربران به فایل‌های ریشه‌ای وجود ندارد. اینجاست که کاربران برای ویرایش این فایل‌ها به روت کردن دستگاه خود روی می‌آورند. حال اطلاعاتی از پیدا شدن راهی برای روت کردن ال جی وی 20 منتشر شده که به نظر عملی می‌رسد.

توسعه دهندگان روش روت کردن ال جی وی 20 را پیدا کردند

اینطور که اعلام شده، یکی از کاربران انجمن توسعه دهندگان XDA با نصب محیط ریکاوری TWRP بر روی دستگاه و سپس استفاده از نرم افزار SuperSU، موفق به روت کردن ال جی وی 20 شده است. البته این تنها یک ادعا نیست و برخی از کاربران هم با استفاده از این روش، موفق به روت کردن ال جی وی 20 خود شده‌اند. شاید نیازی به گفتن نباشد اما با انجام این کار، وارانتی دستگاه به صورت کامل از بین خواهد رفت.

بهتر است نگاهی هم به مشخصات فنی این گوشی هوشمند داشته باشیم: ال جی وی 20 با صفحه نمایشی 5.7 اینچی و 2K، به تراشه اسنپ دراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، سیستم صوتی پیشرفته و اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است. در واقع ال جی محصولی فوق‌العاده قدرتمند با ظاهر شیک را روانه بازار کرده، اما رام کاستوم محصولات این شرکت جذابیت لازم را برای بسیاری از کاربران ندارند. به همین جهت شاید ویرایش فایل‌های ریشه‌ای و روت کردن ال جی وی 20 بتواند آن را به یک گوشی موبایل منحصر به فرد تبدیل کند. جالب است اشاره کنیم که کمتر از دو هفته از زمان عرضه این گوشی هوشمند در بازار آمریکا می‌گذرد و سرعت عمل بالای توسعه دهندگان انجمن XDA، توانایی بالای آنها را نشان می‌دهد.

با مراجعه به این لینک، می‌توانید اخبار دقیق مربوط به این موضوع و روش انجام آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میخواهم گوشیم روت کنم

  2. عاقا کِی میاد توایران???