تصاویر هواوی میت 9

نخستین تصاویر هواوی میت 9 در دنیای واقعی به بیرون درز کرد

نخستین تصاویر هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) در حالی به بیرون درز کرده که تنها چند روز دیگر به معرفی این محصول باقی است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا ببینیم این تصاویر چه حرف هایی برای گفتن دارند.

طی سالهای اخیر فروش گوشی های موبایل هواوی در بازارهای اروپا و آمریکا رشد قابل توجهی داشت و همین امر باعث شد تا این شرکت به عنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده اسمارت فون در جهان معرفی شود.

هواوی به رشد فزاینده خود در بازارهای جهانی امیدوار است و یقین دارد که سهم و در آمدش از بازار همچنان سیر صعودی خواهد داشت. شاید همین چشم انداز است که هواوی را بتدریج به این فکر انداخته تا جایگاه گوشی های اپل را در بازارهای جهانی به چالش بکشد.

اگر هواوی بخواهد این رویای بزرگ محقق شود باید به دو فاکتور مهم در تولید گوشی های هوشمند خود توجه جدی نشانه دهد؛ اینکه موبایل هایی خوب و کاربر پسند وارد بازار کند و از سوی دیگر آنها را با قیمت های معقول به دست مشتریان برساند.

البته هواوی قبلا با معرفی برخی از محصولات خود که دارای ویژگیهای فوق بودند نشان داده که در این زمینه موفق بوده است؛ محصولاتی نظیر P9، Mate 8 و Mate S. اما قرار است بزودی یک محصول دیگر به این جمع بپیوندد.

در روز سوم نوامبر انتظارات برآورده خواهد شد و گوشی میت 9 توسط هواوی معرفی خواهد شد. هر چند روزهای محدودی تا زمان معرفی این گوشی باقی مانده، اما طی همین چند روز عکس هایی از این گوشی به بیرون درز کرده و حالا شاهد نخستین تصاویر هواوی میت 9 در دنیای واقعی هستیم.

تصاویر هواوی میت 9 چه مشخصه هایی را فاش می کند؟

تصاویر هواوی میت 9

آن گونه که از تصاویر هواوی میت 9 برمی آید این گوشی در طیف رنگهای طلایی عرضه می شود که همین رنگ آن را به شدت جذاب کرده است.

میت 9 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 5.9 اینچی است و نیز دارای دو دوربین Leica در پشت است که احتمال می رود دارای حسگرهای 20 و 12 مگاپیکسلی باشند. همچنین در پشت میت 9  یک سنسور  تشخیص اثر انگشت و فلش LED دو گانه تعبیه شده است.

بر اساس شنیده ها، این گوشی از یک پردازشگر 960 HiSilicon Kirin برخوردار است. حدود یک ماه پیش بود که هواوی در یک جلسه رسانه‌ای از آخرین چیپ‌ست خود با نام Hisilicon Kirin 960 رونمایی کرد. از همان ابتدا انتظار می رفت که این پردازنده قلب تپنده گوشی هوشمند بعدی این غول تکنولوژی چینی باشد. این چیپ‌ست به آخرین نسل از تراشه‌های گرافیکی Mali و سریع‌ترین هسته‌های پردازنده ARM مجهز بوده و شبکه‌های ارتباطی آن نیز به‌روزرسانی شده است. براساس وعده‌های هواوی باید شاهد افزایش عملکرد آن نسبت به نسل قبلی و دیگر رقیبان باشیم. در پردازنده Kirin 960 از ۴ هسته پرقدرت Cortex A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته کم‌مصرف Cortex A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده شده است.

تصاویر هواوی میت 9

میت 9 در دو مدل کلاسیک و پرو ارائه می شود؛ مدل کلاسیک قابلیت پخش Full HD را داراست در حالیکه مدل پرو دارای صفحه نمایش خمیده با رزلوشن بالای Quad HD است.

گوشی یاد شده می بایست دارای رم 6/4 و حافظه اصلی 256/128 گیگا بایتی باشد،  همچنین دست کم باتری با ظرفیت 4000 mAh را در خود جای داده است و سیستم عامل اندروید 7 نوقا را پشتیبانی می کند و در نهایت اینکه دارای رابط کاربری EMUI 5.0 هواوی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*