گوشی موبایل هواوی میت 9

هواوی میت 9 با دو دوربین پشتی 20 و 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

گوشی موبایل هواوی میت 9 پرچمدار بعدی شرکت چینی هواوی خواهد بود. این هندست به طور مستقیم جانشین فبلت هواوی میت 8 خواهد بود که اواخر سال 2015 معرفی شده بود و چندین ماه است که شایعات مختلفی را از آن می‌شنویم. هر چه که به زمان رونمایی رسمی از این گوشی نزدیک، اخبار رنگ و بوی واقعی‌تری پیدا می‌کنند. اخیرا در همین اساس یک تحلیلگر چینی اطلاعاتی را از دوربین این گوشی منتشر کرده است.

گفتنی است که این شرکت اخیرا حتی تعدادی تیزر تبلیغاتی را تیز شامل یک تبلیغ تلویزیونی نشان دهنده قدرت بالای باتری گوشی هواوی Mate 9، منتشر کرده است. ما همچنین می‌دانیم که سوم نوامبر (13 آبان ماه) هواوی در شهر مونیخ آلمان از این فبلت پرقدرت رونمایی خواهد کرد. اینک نوبت به آن رسیده تا پیش از موعود، تحلیلگران نظرات خودشان را در خصوص این گوشی و اطلاعات آن منتشر کنند.

پان جیوتانگ (Pan Jiutang)، نام یک تحلیلگر چینی قابل اعتماد است که معمولا پیش از عرضه محصولات تولیدکنندگان چینی اطلاعاتی از آن‌ها را افشا می‌کند و اینک او در خصوص گوشی موبایل هواوی میت 9 نیز اظهاراتی را داشته است که برای طرفداران گوشی های هوشمند این شرکت جذاب به نظر می‌رسد. جیوتانگ در تازه‌ترین صحبت‌های خود عنوان کرده گوشی موبایل هواوی میت 9 از دو سنسور دوربین 20 و 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی بهره می‌برد.

گوشی موبایل هواوی میت 9

عرضه گوشی موبایل هواوی میت 9 در دو نسخه صفحه مسطح و خمیده

اگر به خاطر داشته باشید هواوی پی 9 نیز محصولی مجهز به دو دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا در گوشی جدید خود دستی به ترکیب این دو دوربین زده و یکی از آن‌ها را با سنسوری 20 مگاپیکسلی تعویض کرده تا کیفیت بهتری از عکاسی را با این دوربین به کاربران ارائه کند. البته این تحلیلگر هیچ اشاره‌ای به اندازه‌ی پیکسل‌ها، اپرچر و سایر مشخصات دوربین‌ها نکرده؛ ولی ما تصور می‌کنیم که حداقل یکی از لنزهای این گوشی که 12 مگاپیکسلی بوده از مشخصاتی مشابه هواوی پی 9 بهره می‌برد که از اندازه پیکسل 1.25 میکرون پیکسل، اپرچر آن f/2.2 بوده و اندازه لنز آن نیز 27 میلی‌متر خواهد بود. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بار دیگر این دوربین‌ها تحت لیسانس برند معتبر لایکا باشند و از سنسورهای سونی در بخش داخلی خود بهره ببرند.

جیوتانگ همچنین اشاره می‌کند که گوشی موبایل هواوی میت 9 از یک اسکنر اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند؛ اگر چه وی هیچ اشاره‌ای به مشخصات صفحه نمایش این فبلت چینی نکرده است. همان‌طور که احتمالا دیده‌اید، تصویر سه بعدی از Huawei Mate 9 مجهز به صفحه نمایش مسطح و فاقد کلید فیزیکی هوم در قسمت جلویی منتشر شده است. البته یک رندر دیگر نیز منتشر شده که دقیقا نقطه متضاد این تصویر بوده و نمایانگر یک صفحه خمیده همراه با کلید هوم است. نخستین چیزی که از این قضیه انتظار می‌رود، عرضه یک مدل معمولی و در کنار آن عرضه مدل خمیده این گوشی به نام هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) است. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار و حواشی پیرامون پرچمدار آینده شرکت هواوی را برای علاقه‌مندان بین این برند چینی پوشش خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میت ۸در بازار رقیبی نداره. حالا میت ۹که بیاد میشه ابرقدرت بازار شک نکنید سامسونگ واپل طعم شکست راخواهند چشید گرچه مقابل میت ۸چشیدند امیدوارم از نمایشگر ال ای دی استفاده کرده باشن برای قدرت این گوشی واقعا لازمه که ال ای دی استفاده کنه

    • به ال ای دی اعتقادی ندارن چون اثر انگشت باقی میمونه و حجم زیادی از باطری رو خالی میکنه بخاطر همین از ال سی دی استفاده میکنن

  2. امیدوارم هواوی اشتباه شیائومی رو تکرار نکنه و از تکنولوژی amoled برای نمایشگر گوشیش بهره ببره