ارزان ترین نسخه مک بوک پرو

هارد جامد ارزان ترین نسخه مک بوک پرو قابل تعویض خواهد بود

هفته گذشته بود که در رویدادی شاهد معرفی مک بوک پرو جدید (MacBook Pro) اپل بودیم. سازندگان قصد دارند محصولات جدید خود را در سه مدل مختلف روانه بازار کنند تا دست کاربران برای انتخاب مدل دلخواه باز باشد. حالا به لطف اطلاعاتی که شرکت OWC Digital منتشر شده کرده، به نظر می‌رسد امکان تعویض هارد جامد در ارزان‌ ترین نسخه مک بوک پرو وجود خواهد داشت.

آیا امکان تعویض هارد جامد در ارزان ‌ترین نسخه مک بوک پرو ، یک قابلیت مخفی برای محصول جدید اپل محسوب می‌شود؟

OWC Digital نام شرکی‌ست که در زمینه فروش تجهیزات جانبی محصولات اپل فعالیت داشته و کاربران می‌توانند قطعات سخت افزاری مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاهی این شرکت یعنی MacSales خریداری نمایند. بر اساس اطلاعاتی که مهندسین این شرکت منتشر کرده‌اند، خارج کردن هارد جامد از این لپ تاپ کار آسانی نخواهد بود و پیش از آن باید ماژول اسپیکر را برای رسیدن به هارد، خارج کنید. همچنین یک رابط کاور بسیار محکم برای محافظت از پورت‌ها وجود دارد. به علاوه OWC با اشاره به مقاومت بیشتر دستگاه نسبت به قبل، اذعان داشته که بخش پایینی لپ تاپ نسبت به قبل سخت‌تر جدا می‌شود.

این‌طور که مشخص شده مدیران این شرکت تنها به مدل 13 اینچی این لپ تاپ بدون نوار ایر بار دسترسی داشته‌اند و هنوز مشخص نیست که مدل‌های دیگر مک بوک پرو همچون نسخه 13 اینچی با نوار ایر بار چنین قابلیتی را داشته باشند یا نه.

به هر حال شاید حتی این خبر هم نتواند خریداران را روانه فروشگاه‌های اپل کند. یکی از موارد نا‌امیدکننده در مورد محصولات جدید این شرکت به محدودیت در ساخت و قیمت بالای آنها مربوط می‌شود که امیدواریم اپل برای آن تصمیم مناسبی بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*