تغییر اسم به آیفون 7 این مرد را صاحب یک دستگاه آیفون 7 کرد!

این مرد اوکراینی اسمش را به «آیفون 7» تغییر داده است!

برای اینکه یک گوشی هوشمند رایگان داشته باشید، حاضرید چه کارهایی انجام دهید؟ یک شرکت کامپیوتری در کیف اوکراین وعده داده به 5 نفر اولی که اسم خود را رسما به آیفون 7 (iPhone 7) تغییر دهند، یک گوشی موبایل آیفون 7 جایزه می‌دهد! الکساندر تورین (Olexander Turin) بیست سال سن دارد و با تغییر اسم به آیفون 7 توانست یک آیفون 7 مجانی از این شرکت دریافت کند.

تغییر اسم به آیفون 7 این مرد اوکراینی را صاحب یک آیفون 7 کرد

الکساندر اسمش را به آیفون سیم (در زبان اوکراینی Cim به معنی هفت است) تغییر داد. اما اگر به جنبه مالی این موضوع تغییر اسم به آیفون 7 نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که کار این شهروند اوکراینی خیلی هم نابخردانه نبود. او در ازای دریافت یک آیفون 7 مجانی -که در کشور اوکراین 850 دلار ارزش دارد- حاضر شده اسمش را تغییر دهد. این در حالی است که بر اساس قوانین موجود در کشور اوکراین، تغییر اسم در این کشور تنها 2 دلار هزینه دارد. دوستان و خانواده سیم از اینکه او اقدام به این کار کرده و در مسابقه تغییر اسم به آیفون 7 شرکت نموده، متحیر و گیج شده‌اند و دوست دارند سیم از این کار منصرف شود. البته آنها این کار سیم را بیشتر از روی خودنمایی او می‌دانند. خواهر آیفون سیم با تاکید بر این موضوع به خبرنگاران گفته است که:

پذیرفتن این موضوع بسیار سخت است و باور نمی‌کنم این حرف حقیقت داشته باشد. هر شخصی در این دنیا دوست دارد ابراز وجود کند. این هم یکی از راه‌های ابراز وجود است که الکساندر آن را در پیش گرفته است.

البته گویا آیفون سیم قصد ندارد تا همیشه این اسم را داشته باشد. او دوست ندارد اگر بچه‌ای داشت، او را به اسم آیفون 7 صدا بزند. یکی از برنامه‌های آیفون سیم پس از ازدواج و به دنیا آمدن فرزندش این است که اسمش رو دوباره به الکساندر تورین تغییر دهد. در واقع، الکساندر با صرف هزینه 4 دلار، توانست صاحب یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خب شاید آیفونش کپیه!!

  2. خوش به سعادتش.
    من بدون اینکه بهم آیفون بدن هم حاضرم اینکار رو بکنم. حیف که تو ایران نمیشه

  3. خوب بجه ها اسم منم بعد ازین مک بوک پرو هست
    منم رفتم دنبال جفتم. . . .
    🙂

  4. منم برم اسممو بزارم: عنکبوتی جی ال ایکس

  5. خخخخخ خدا شفا بده