گوشی چینی الفون اس 7

گوشی چینی الفون اس 7 ؛ ضد انفجار با محافظ سه گانه در برابر حوادث

شرکت الفون که سازنده گوشی چینی الفون اس 7 (Elephone S7) کاملا شبیه به گلکسی اس 7 / نوت 7 سامسونگ است، به تازگی اعلام کرده که این گوشی هوشمند ضد انفجار بوده و در سه مرحله در برابر حوادث مختلف مقاومت خواهد کرد. این موبایل اندرویدی از سخت افزار میان‌رده هلیو ایکس 20، رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایت و صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد.

امروزه دیگر افراد وقتی یک گوشی سامسونگی می‌بینند، تصور می‌کنند که قرار است آن هم منفجر شود. با توجه به شباهت بسیار زیاد گوشی چینی الفون اس 7 با سامسونگ گلکسی اس 7 و نوت 7، شرکت سازنده این موبایل چینی می‌خواهد که کاربران از ویژگی محافظت سه گانه این گوشی در برابر حوادث مطلع شوند تا با خیالی آسوده برای خریدن آن اقدام کنند. با تست کاملی که از باتری این گوشی گرفته شده عنوان می‌شود که یک غشای ضد انفجار و یک پوسته سفت و سخت TPU (که کاملا ضد انفجار است)، شما را از هر گونه تهدیدی دور می‌کند.

گوشی چینی الفون اس 7بدین ترتیب شرکت الفون راه تولیدی که برخی شرکت‌ها اشتباه رفته و به جای گوشی، یک مین انفجاری زمینی به کاربران خود ارائه می‌کنند را نرفته و تمام تلاش خود را کرده تا کاربران بدون استرس منفجر شدن از موبایل اندرویدی خود استفاده کنند. حداقل این شرکت که محصولات خود را به طور انحصاری در چین عرضه می‌کند، از فراخوان جهانی مصون است و این وعده را به چینی‌ها می‌دهد که با خیال آسوده گوشی چینی الفون اس 7 را در دست بگیرند.

البته این نخستین گوشی الفون نیست که روانه بازار می‌شود. پیش از این نیز این شرکت شایسته چینی گوشی هوشمند الفون پی 5000 (Elephone P5000) را روانه بازار کرده بود که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. این گوشی هوشمند مجهز به یک تراشه 8 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی و دو دوربین قدرتمند 16 و 8 مگاپیکسلی است.

مشخصات سخت افزاری گوشی چینی الفون اس 7

حال بد نیست کمی هم به بررسی مشخصات سخت افزاری برادر چینی گلکسی اس 7 / نوت 7 سامسونگ یعنی گوشی چینی الفون اس 7 (Elephone S7) بپردازیم. مدل حاوی رم 2 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی با قیمت فوق‌العاده مناسب 139 دلار به فروش خواهد رسید. البته مدل قدرتمندتر مجهز به رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو همراه با دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی نیز قابل عرضه است. تمامی مدل‌های گوشی چینی الفون اس 7 نیز به یک چیپست هلیو ایکس 20 مدیاتک مجهز خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*