شکست گلکسی نوت 7

افزایش قابل توجه کیفیت محصولات سامسونگ به دنبال شکست گلکسی نوت 7

زمانی که اتفاقی رخ می‌دهد دیگر نمی‌توان جلوی آن را گرفت یا زمان را به عقب بازگرداند. شرکت‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا با مشکلات مالی یا فنی محصولات خود رو به رو می‌شوند، ولی شاید کمپانی کره‌ای سامسونگ با شکست گلکسی نوت 7 و آسیبی که به این برند رسید، این روزها بیشتر از هر شرکت دیگری زیر فشار باشد. اما در چنین شرایطی چاره چیست؟

تجربه شکست گلکسی نوت 7 باعث افزایش کیفیت محصولات بعدی سامسونگ خواهد شد

احتمالا توجه بسیاری از کاربران تنها به هزینه‌های زیادی که سامسونگ بابت شکست گلکسی نوت 7 متحمل شده جلب گردد، اما شاید آسیب وارد شده به نام این شرکت و برند آن جدی‌تر باشد. به هر حال بهترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد، پیدا کردن ریشه مشکل و حل آن خواهد بود. به دنبال همین موضوع، سامسونگ با مطرح کردن مشکلات مربوط به نوت 7 در مجمع عمومی سهامداران، دیگر نمی‌خواهد اشتباهات خود را تکرار کند.

همراه با این خبر، مدیران کره‌ای این شرکت با انتشار پیامی رسمی از برنامه‌های آتی سامسونگ برای افزایش قابل توجه کیفیت محصولات خود خبر دادند. مدیر ارشد اجرایی و نایب رییس این شرکت، Oh-Hyun Kwon، طی بیانه‌ای این‌گونه اعلام کرد:

در تاریخ 47 ساله‌ فعالیت شرکت سامسونگ، ما با مشکلات بسیار سخت و چالش برانگیزی رو به رو بوده و همواره موقعیت‌های مختلفی را برای پیشرفت خود فراهم کرده‌ایم. حال با درس گرفتن از مشکلاتی که پیش از این داشتیم، جایگاه خود به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی تلفن همراه در جهان را حفظ خواهیم کرد.

در گزارش‌های مالی منتشر شده توسط سامسونگ، گلکسی نوت 7 باعث کاهش درآمد خالص این شرکت در سه ماهه سوم سال 2016 میلادی شده و انتظار می‌رود مدیران با عرضه گلکسی اس 8 در سال 2017 سود از دست رفته‌ی خود را جبران کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوب شکست نوت 7 سامسونگ را متقاعد میکنه تا در نوت 8 کار های زیادی کند و یقین دارم که نوت 8 برترین فبلت این کمپنی خواهد بود!

  2. سامسونگ و این حرفا؟!!1
    نهایتا کلیپ های تحقیر آمیز با کیفیت تری تولید میکنه!
    به تنها چیزی که اهمیت نمیدن کیفیته