موزيلا فاير فاکس 14 منتشر شد هم اکنون دانلود کنيد

اين روز ها موزيلا تقريبا هر ماه يک نسخه جديد از مرورگر محبوب خود يعني فاير فاکس را منتشر مي کند تا هميشه با آخرين آپ ديتهاي طراحي وب بهترين خدمات گشت گذار در وب را به کاربران خود عرضه نمايد و چهاردهمين نسخه آن هم اکنون براي دانلود در دسترس عموم قرار گرفته است.جالب اينجاست نسخه بعدی فایرفاکس نیز ۶ هفته دیگر منتشر خواهد شد

مهمترین تغییرات اعمال شده در نسخه ۱۴ فایرفاکس مربوط به استفاده از پروتوکل امن HTTPS به HTTP در جستجوی گوگل و همچنین پشتیبانی از نمایش تمام صفحه برای کاربران سیستم‌عامل OS X Lion می‌باشند.
از این پس تمام جستجوهای انجام شده در فایرفاکس از پروتوکل HTTPS استفاده خواهند کرد این موضوع باعث افزایش امنیت اطلاعات کاربر می‌شود. اما از آنجایی که در بسیاری موارد اینترنت ایران محدودیت‌هایی را برروی پروتوکل HTTPS اعمال می‌کند ممکن است نتایج جستجو با تاخیر نمایش داده شده و یا اصلا نمایش داده نشوند.
اما کاربران مک از این پس می‌توانند مرور صفحات وب بصورت تمام صفحه را با فایرفاکس تجربه کنند. فایرفاکس ۱۴ پشتیبانی بهتری از بازی‌های تحت وب داشته و بازده ماوس نیز در محیط‌های گرافیکی وب بهتر شده است.

دانلود فایرفاکس ۱۴ از وب‌ سایت موزیلا

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*