عکس های نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج

انتشار عکس های نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج

هفته گذشته بود که پس از توقف فروش نوت 7، تصاویری از نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) در فضای مجازی منتشر شد. علاوه بر آن، شعبه سنگاپور سامسونگ برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند همراه با زمان عرضه و قیمت نهایی آن در این کشور را اعلام کرد. حالا نوبت به شعبه تایوان شرکت سامسونگ رسیده تا با انتشار عکس های نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج ، توجه کاربران را به محصول جدید این شرکت جلب کند.

طبق گفته مدیران شعبه تایوان سامسونگ، گلکسی اس 7 اج با رنگ جدید خود قرار است از تاریخ 1 نوامبر (11 آبان) وارد بازار این کشور شود. این در حالی‌ست که پیشتر زمان عرضه این گوشی در کشور سنگاپور، پنجم نوامبر (15 آبان) اعلام شده بود.

البته نباید تصور کنید که محصول جدید سامسونگ قرار است تنها در بازار کشورهای آسیایی عرضه شود بلکه اولین عکسی که از گلکسی اس 7 اج با رنگ جدیدیش منتشر شد، نام اپراتور آمریکایی ورایزن (Verizon) را به همراه داشت اما هنوز زمان عرضه این گوشی در بازار کشور آمریکا مشخص نشده است.

همچنین به یاد داشته باشید که شما با محصولی جدید از سوی سامسونگ رو به رو نیستید بلکه پرچمدار این شرکت همراه با رنگی جدید و البته بسیار زیبا قرار است وارد بازار شود. در ادامه می‌توانید عکس های نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج را مشاهده نمایید.

عکس های نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*