آپدیت گوگل الو 2.0

آپدیت گوگل الو 2.0 با ویژگی های جدید عرضه شد

گوگل در آپدیت جدید نرم افزار پیام رسان خود یعنی گوگل الو تغییرات زیادی ایجاد کرده است. این نرم افزار پیام رسان هم اکنون از Play Store گوگل قابل دریافت است. مانند همیشه در آپدیت اپلیکیشن های گوگل، ممکن است چند روز زمان ببرد تا هر کاربر الو آپدیت های جدید آن را دریافت کند. با توجه به محل زندگی شما، ممکن است پیام آپدیت گوگل الو 2.0 را دریافت نکنید، پس نیاز است تا شما خودتان آن را دانلود و نصب کنید.

ویژگی های جدید آپدیت گوگل الو 2.0

در ورژن جدید گوگل الو ویژگی های جدید زیادی گنجانده شده است. اکنون این اپلیکیشن دارای صفحه نمایش تمام صفحه است؛ از اشتراک گذاری مستقیم استفاده می کند، یعنی اینکه از طریق منو اشتراک گذاری اندروید (Android share) پیام ها و موارد دلخواهتان را برای مخاطبانتان ارسال کنید -مخاطبانی که با آنها بیشترین چت را داشته اید- بدون آنکه نیاز باشد وارد برنامه گوگل الو شوید.

آپدیت گوگل الو 2.0

یک ویژگی مهم‌تر اپلیکیشن الو این است که از قابلیت multitasking بهره می برد؛ یعنی گوگل الو یک صفحه را به چند قسمت تقسیم می کند و در هر قسمت کار مشخصی انجام می شود. این اپلیکیشن دارای قابلیت direct replies است که کاربر می تواند در پاسخ به یک پیام خاص، مستقیما پیامی را بنویسد. گوگل الو 2.0 دارای تم Monochrome است که از منو تنظیمات آن قابل انتخاب است. قابلیت تشخیص صدا از طریق چت با دستیار گوگل (Google Assistant) نیز قابل دستیابی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برنامه گوگل الوعالیههههههه