تصاویر زد تی ای اکسون 7 مکس پیش از معرفی رسمی منتشر شد (1)

تصاویر زد تی ای اکسون 7 مکس پیش از معرفی رسمی منتشر شد

درست همانند شرکت شیائومی، کمپانی چینی زد تی ای نیز قصد دارد از یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگری بسیار بزرگ رونمایی کند. این گوشی، زد تی ای اکسون 7 مکس (ZTE Axon 7 MAX) نام خواهد داشت. حالا تصاویر زد تی ای اکسون 7 مکس درست پیش از معرفی رسمی لو رفته است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، شرکت شیائومی، گوشی می مکس را مجهز به صفحه نمایشی به ابعاد 6.4 اینچ معرفی کرد. حالا کمپانی زد تی ای نیز قصد دارد شانس خود را در این زمینه با گوشی اکسون 7 مکس امتحان کند. طی خبرهایی که هفته قبل منتشر شده بود، این موضوع ثابت شد که شرکت زد تی ای امروز، 27ام ماه اکتبر (ششم آبان ماه) از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد. حالا درست قبل از معرفی رسمی، تصاویر زد تی ای اکسون 7 مکس رسانه‌ای شده است.

تصاویر زد تی ای اکسون 7 مکس اطلاعات شایعات قبلی را تایید می‌کنند

علاوه بر آن قبلا خبرهای بسیار زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر شده بود. حالا تصاویری که از این گوشی لو رفته‌ است، مواردی همچون تجهیز دستگاه به دوربین دوگانه را تایید می‌کنند. همان‌طور که در این تصاویر رسمی مشاهده می‌کنید، در بخش پشتی دستگاه و زیر دوربین دوگانه آن یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت قرار گرفته است. بنابراین این مورد نیز به کمک تصاویر منتشر شده برای گوشی اکسون 7 مکس تایید می‌شود.

از نظر مشخصات فنی، گوشی زد تی ای اکسون 7 مکس از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 کوالکام با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. واحد گرافیکی این چیپست آدرنو 506 است. این گوشی دارای میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و میزان حافظه داخلی پیشفرض 64 گیگابایتی خواهد بود. بنابراین نتیجه می‌گیریم که اکسون 7 مکس، گوشی هوشمند حرفه‌ای و سطح بالایی به حساب خواهد آمد.

تصاویر زد تی ای اکسون 7 مکس پیش از معرفی رسمی منتشر شد (1)بر اساس گزارشات منتشر شده اکسون 7 مکس فبلتی است که از نمایشگری با ابعاد شش اینچ استفاده خواهد کرد. میزان دقت تصویر صفحه نمایش بزرگ این گوشی برابر با فول اچ دی (1080p) خواهد بود. علاوه بر آن این موضوع نیز تایید شده است که دستگاه از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد. مسلما این موضوع باعث توجه بسیاری از کاربران و خریداران به سمت این فبلت خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی این گوشی منتشر نشده است. اما احتمالا قیمت آن به شکلی تعیین خواهد شد که رقابتی باشد تا این گوشی در بازار فبلت‌ها بتواند با محصولاتی مانند می مکس شیائومی رقابت نزدیکی در زمینه میزان فروش داشته باشد. مسلما تا پایان روز جاری خبرهای کاملی از مشخصات فنی و قیمت این گوشی خواهید شنید؛ زیرا همان‌طور که گفته شد، فبلت چینی زد تی ای اکسون 7 مکس امروز رسما معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*