لنوو، اچ پی و دل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی 300 دلاری ویندوز

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره غول تکنولوژی کنفرانس مطبوعاتی خود را امروز در شهر نیویورک برگزار کرد، در کنار معرفی محصولات جدید خبرهایی هم درباره همکاری مایکروسافت با لنوو، اچ پی و دل برای ساخت هدست واقعیت مجازی 300 دلاری ویندوز منتشر شد.

در آغاز کنفرانس مطبوعاتی امروز مایکروسافت از محصولات جدیدی مانند نسخه جدید سرفیس بوک و سرفیس استودیو رونمایی کرد و جدا از این سورپرایزهای جالبی را در بخش نرم افزاری داشت، البته کنفرانس تنها به اینجا ختم نشده و خبرهای بیشتری از سوی مایکروسافت منتشر گردید. آنطور که پیدا است قرار بر این شده که پلتفرم هولگرافیک مایکروسافت به جهان واقعیت مجازی تبدیل شود. جاه طلبی‌های ترکیبی واقعیت مجازی این شرکت، برای اولین بار در نمایشگاه Computex سال جاری اعلام شد و امروز در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شهر نیویورک تثبیت شد. مایکروسافت اکنون همکاری خود را با شرکت‌هایی مانند اچ پی، ایسوس، لنوو، دل و ایسر برای ساخت هدست‌های واقعیت مجازی 299 دلاری آغاز کرده است.

همانطور که می‌دانید سیستم عامل ویندوز 10 بهترین حرکت مایکروسافت برای بازار نرم افزاری بود و امروز در طی کنفرانس اعلام شده که این سیستم عامل از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند؛ حال قرار است که ترکیبی از هولوگرافیک و واقعیت مجازی به نمایش درآید. لوازم جانبی VR قرار است با رایانه‌های شخصی ویندوز 10 کار کنند و اساسا قرار است که هولوگرافیک سه بعدی مایکروسافت وارد دنیای مجازی شود. با الگوبرداری هسدت هولوگرافیک مایکروسافت، هدست‌های واقعیت مجازی جدید دارای سنسورهای ردیابی داخلی خواهند بود.

متاسفانه هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق‌تری از هدست واقعیت مجازی 300 دلاری ویندوز منتشر نشده است، اما بدون شک همکاری مایکروسافت با شرکت‌های نام برده شده بی نتیجه نیست و قطعا ترکیبی بی نظیر از هولوگرافیک و واقعیت مجازی پا به بازار جهانی خواهند گذاشت. حال باید منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره آینده هدست واقعیت مجازی 300 دلاری ویندوز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*