ضد آب نبودن گوشی های پیکسل

گوگل: کمبود زمان، دلیل ضد آب نبودن گوشی های پیکسل است

کمتر از یک ماه از عرضه گوشی های هوشمند پیکسل (Pixel) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) شرکت گوگل می‌گذرد، محصولاتی که می‌توانند با امکانات بسیار خوب و قدرتی بالا از بهترین گوشی های بازار باشند. اما موبایل های پیکسل یک نقطه ضعف داشتند و همین موضوع باعث ایجاد این سوال در ذهن بسیاری از کاربران شد: “دلیل ضد آب نبودن گوشی های پیکسل گوگل چیست؟”. حالا دیوید پیِرس (David Pierce)، منتقد سایت Wired به این سوال پاسخ داده است.

دلیل ضد آب نبودن گوشی های پیکسل نبود وقت کافی اعلام شده است

اخیرا دیوید پیرس که مسئول نقد گوشی هوشمند پیکسل برای سایت Wired شده، در مکاتبه‌ای با مدیران گوگل، دلیل ضد آب نبودن گوشی های پیکسل را جویا شده که تنها این پاسخ کوتاه را دریافت کرده است: “ما زمان کافی نداشتیم.”

البته این منتقد اذعان داشته که مدت زمان طراحی تا ساخت و عرضه گوشی های پیکسل، تنها 9 ماه و یک هفته بوده چرا که در پایان سال 2015، گوگل تمامی برنامه‌های خود برای عرضه گوشی های هوشمند را تغییر داده است.

از این صحبت‌ها می‌توانیم نتیجه بگیریم که گوگل همچون اپل، قصد عرضه گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال با قابلیت ضد آب بودن را داشته اما عدم انجام این کار، نمی‌تواند تاثیری بر فروش این گوشی هوشمند محبوب داشته باشد. بهتر است قضاوت در این مورد را به شما بسپاریم، اما آیا بهتر نبود گوگل محصولات جدید خود را همتای دیگر گوشی های هوشمند بازار تولید می‌کرد؟

با این حال گوشی هایی پیکسل و پیکسل ایکس ال با داشتن استاندارد IP53 در برابر گرد و غبار و برخورد با آب (نه فرو رفتن زیر آن) مقاوم هستند و این ویژگی می‌تواند حداقل برای طرفداران این گوشی، راضی‌کننده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. در اوج تحریمهای احمدی، قرص ایرانی 100تومنی را دانه ای 600تومن خریدم که البته(Made In USA) بود!

  2. وقت بخیر..گوشی های پیکسل ازچه تاریخی توایران قابل دسترسی هستن؟

    • ظاهرا هیچ وقت دوست من. چند وقت پیش شخصی با گوگل مکاتبه ایمیلی کرده و گوگل درباره ارائه این گوشی ها در کشور ابراز تاسف کرده بود. ظاهرا باید به شیوه آیفون و قاچاقی خریداره بشه که اون هم…