دوربين عکاسي هوشمند سامسونگ EX2F معرفي شد

سامسونگ دوربین دیجیتال هوشمند خود با  نام EX2F را معرفی کرد ، این دوربین دیجتال جیبی و کوچک دارای لنز 24 میلیمتری f1.4 است ، که این لنز بهترین لنزعرضه شده در این کلاس است . نور در این محفظه توسط لنز 1/1.17 اینچی 12 مگاپیکسلی با سنسور BSI CMOS که نسبتا بزرگ و در عین حال بسیار حساس است به دام می افتد ، و نتیجه آن یک دوربین عکاسی است که براحتی در نور کم می  توان با آن عکس برداری کرد .

از آنجا که عکاسی در نور کم یک مزیت به شمار می رود این خرید برای شما یک معامله بزرگ خواهد بود .اگر شما با اصطلاحات فاصله کانونی و دوربین آشنا نیستید باید بگوییم که یک لنز f1.4 چهار برابر بیشتر و بهتر از لنز های f2.8 قابلیت عکسبرداری را دارد دومین چیزی که تتوجه ما را به خود جلب خواهد کرد سطح خوب کنترل دستی است که کاربر می تواند با سامسونگ EX2F داشته باشد .
ااگر چه بسیاری از مردم فقط می  خواهند دقت آن را ببینند . قابلیت کنترل دستی دوربین بسیار مورد توجه عکاسان زرنگ و حرفه ای است که می خواهند از عمق کنترل میدان برای استفاده در موضوع و یک صحنه برجسسته استفاده کنند . با توجه به ترفندهای دفترچه راهنما می توان از کلیدهای کنترل فیزیکی کنترل هاای جلویی دستگاه استفاده کرد .کاربران می توانند در صورتی که بخواهند تصاویر RAW انداخته و  چون این دوربین مجهز به وای فای است ،وایفای دوربین را فعال کرده و فایلها  در یک کامپیوتر شخصی ، فضاهای میزبانی اینترنتی عکس و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، دوربین جدید سامسونگ همچنین از ایمیل که جهانی ترین گزینه اشتراک گذاری است نیز پشتیبانی می کند .
درست مثل دوربین هوشمند قبلی سامسونگ شما می توانید EX2F را به یک گوشی هوشمند وصل کرده و از آن به عنوان منظره یاب بسیار فانتزی راه دور استفاده کرد.


و در نهایت صفحه نمایش 3 اینچی به شما اجازه می دهد تا عکس های شما در زوایای عجیب و غریب گرفته شود ، سامسونگ EX2F یک ترکیب فوق العاده از کوچکی و قدرت عکاسی است ، سامسونگ این دوربین را به خاطر رقابت با دوربین نهای DSLR طراحی و تکمیل نکرده است بلکه این دوربین برای عکاسان خوش ذوق و نیز دوستداران عکاسی ساخته شده است از مشخصات برجسته این دوربین می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی  BSI 7.44 x 5.58 mm sensor ، لنز f1.4 ، 24-80 صفحه نمایش AMOLED سه اینچ ، ضبط ویدئویی 30 فریم بر ثانیه 1080p ، عکاسی و ضبط ویدئو به صورت همزمان و نیز ثابت کننده تصاویر اپتیکال و دیجیتال اشاره کرد .


منبع :  ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*