کامپیوتر و لپ تاپ جدید لنوو مبتنی بر AMD

جزییات دسکتاپ و لپ تاپ های جدید مبتنی بر AMD لنوو منتشر شد

شرکت لنوو در تازه‌ترین اقدام قصد دارد به زودی دو لپ تاپ مبتنی بر سخت افزار شرکت AMD و همچنین یک کامپیوتر کوچک رومیزی به نام ThinkCentre M715 Tiny که تمام این محصولات مخصوص کاربران تجاری تولید شده‌اند، را روانه بازار کند. این تولیدکننده از تازه‌ترین فناوری شرکت ای‌ام دی در محصولات خود استفاده کرده که عملکرد بالا و بهره‌وری بیشتر نسبت به نسل‌های گذشته خود را به ارمغان خواهند آورد.AMD رسما اعلام کرده که لنوو برای نخستین بار در کامپیوترهای خود از Pro APU نسل هفتمی این شرکت استفاده خواهد کرد. این قطعات با ارائه امکانات امنیتی متعدد و بهره‌وری بسیار مناسب در انرژی، برای کاربران تجاری گزینه‌ی بسیار مناسب و ایده‌آلی هستند.

کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M715 Tiny حدود 94 درصد کوچکتر از کیس‌های متداول

در میان نخستین نسل از سیستم‌های شرکت لنوو که از Pro APU ای ام دی استفاده می‌کنند، باید به ThinkCentre M715 Tiny -یک کامپیوتر رومیزی که با وجود قد و قامت کوچک خود مشخصات مناسبی را در بر می‌گیرد- اشاره کرد. این سیستم ظاهرا 94 درصد کوچک‌تر از کیس‌های متداول کامپیوتر رومیزی بوده که همین قضیه می‌تواند یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها برای مشتریان خاص این دستگاه‌ها باشد.

کامپیوتر و لپ تاپ جدید لنوو مبتنی بر AMD

کامپیوتر رومیزی کوچک Lenovo ThinkCentre M715 Tiny

علاوه بر آن چندین گزینه‌ی نصب نیز به کاربران اجازه می‌دهد این کامپیوترها را در هر مکان مورد نظر خود همچون زیر یک میز، بر روی یک دیوار و یا حتی پشت مانیتور قرار دهند. پردازنده های نسل هفتمی AMD 35W نیز کاملا مخصوص این سیستم‌ها طراحی شده‌اند و این بدان معنا خواهد بود که کامپیوتر M715 Tiny لنوو علاوه بر در اختیار داشتن قدرت بالا، عملکرد کارآمد و مثبتی را هم ارائه خواهد کرد.

عرضه دو لپ تاپ تجاری  مجهز به APU شرکت AMD توسط لنوو

لنوو همچنین دو لپ تاپ جدید مجهز به APU شرکت AMD را نیز در دست تولید خواهد داشت. هر دو این لپ تاپ ها که ThinkPad E475 و ThinkPad E575 نام دارند از کارت گرافیک AMD Radeon R5 M430 برخوردار بوده و با ارائه ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از VOIP و اتصال میکروفون‌های با کیفیت، به تسهیل در کنفرانس‌های ویدیویی کمک خواهند کرد تا ما این لپ تاپ ها را مناسب کاربران تجاری دانسته و در رده‌ی کامپیوترهای سازمان‌گرا قرار دهیم.

از نظر ابعاد و وزن نیز دو لپ تاپ مبتنی بر AMD شرکت لنوو مناسب کاربران تجاری و افرادی که دائم در حال رفت و آمد هستند طراحی شده‌اند. وزن این دو لپ تاپ کمتر از 1 کیلو و 800 گرم بوده و ضخامت آن‌ها از 1 اینچ تجاوز نخواهد کرد. «جیم اندرسون» (Jim Anderson) معاون ارشد بخش محاسبات و گرافیک شرکت AMD در این باره می‌گوید:

تازه‌ترین سیستم‌های مبتنی بر پرو ای ام دی و قابل ارائه توسط شرکت لنوو، برای کاربردهای تجاری بهینه شده و با ارائه عملکرد مناسب محاسباتی و گرافیکی، بالاترین سطوح انتظارات کاربران را برآورده می‌سازند. ما برای همکاری با لنوو جهت عرضه این تکنولوژی به شرکت‌ها و مشاغل مختلف در سراسر جهان هیجان زده‌ایم.

لازم به ذکر است که کامپیوتر M716 Tiny لنوو در تاریخ 31 اکتبر (10 آبان ماه) و دو لپ تاپ ThinkPad E475 و E575 نیز در تاریخ 7 نوامبر (17 آبان ماه) روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*