تلویزیون های بعدی اپل دارای صفحه نمایش رتینا خواهد بود ؟

چرا اپل HDTV را می سازد ، اگر شما به دنبال جواب برای این پرسش خود هستید می توانید در ادامه جواب سوال خود را پیدا کنید. ریموند سونیرا ، موسس و مدیر عامل شرکت فن اوری DisplayMate در اوایل این هفته درباره زمان ورود Retina MacBook Pro ، سیزده اینچی صحبت کرد. اگرچه او قادر به پاسخگویی به این سوال نبود اما جوابهای بسیار خوبی در مورد اینکه چرا او فکر می کند اپل به سمت فن آوری رتینا می رود را ارائه داد.

سونیرا معتقد است اپل درتمامی محصولات برجسته خود از جمله تلویزیون های اپل از فن آوری رتینا استفاده خواهد کرد .
سونیرا گفت " تئوری من این است که ثبات و دقت رنگ در میان تمام محصولات از رزولوشن صفحه نمایش رتینا برای اپل مهم تر است ، و این همان استراتژی برای راه اندازی نهایی تلویزیون اپل است "
او همچنین با استناد به گزارش خود ادامه داد " با شروع به کار Ipad 3 جدید ،تصاویر در تمام محصولات اپل بارنگ و تصاویر بسیار دقیق  ظاهر خواهد شد "
از آنجا که تمام تلویزیون های موجود در دنیا رنگها و تصاویر متناقض و ضعیف تولید می کنند ، اپل نیز شروع به توسعه فن آوری رتینا کرده است.
مصرف کنندگان دوست دارند که همه چیز از جمله عکس های شخصی ، فیلمها و ویدیو های خود را بتوانند در تمام دستگاه های اپل ببینند .
به نظر من جای تعجب دارد  که این فن آوری جدیدا مخصوصا  در مورد لپ تاپ مورد  توجه قرار گرفته ، در حالی که تا چند سال پیش حتی در سایتهای بزرگ بررسی تکنولوژی فقط کمی بیشتر از یک شرح بود .
و اگر این فن آوری عمومیت پیدا کند دیگر کسی به سمت صفحه نمایش AMOLED نخواهد رفت . و البته طبق معمول اپل مشغول انجام این کار شده ، برخی از تحلیلگران می گویند استفاده از فن آوری رتینا در صفحه نمایش تلویزیون ها به خاطر آماده نبودن کامل این تکنولوژی احتمالا در سال آینده انجام می شود که این گفته اصلا درست نیست ، در حال حاضر HDTV رتینا با رزولوشن 1920 در 1080 در  حال حاضر برای استفاده معمولی ساخته شده است .


منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*