انفجار گلکسی اس 7 اج

گلکسی اس 7 اج سامسونگ هم منفجر شد!

گلکسی اس 7 اج سامسونگ نیز آتش گرفت. گویا انفجار اسمارت فون سامسونگ تنها محدود به گلکسی نوت 7 نیست. این بار نوبت گلکسی اس 7 اج بود تا در زمان شارژ منفجر شود!

یکی از مشتریان برند سامسونگ دو هفته قبل مبادرت به خرید این گوشی کرده بود. قبل از این گوشی، وی یک دستگاه گلکسی نوت 7 خریداری کرده بود، اما به خاطر مشکلات ناشی از انفجار باتری این گوشی و پس از آنکه سامسونگ تصمیم به تعویض گلکسی نوت 7 با دیگر اسمارت فون‌های خود گرفت، مشتری یاد شده گوشی را برگردانده و با یک دستگاه گلکسی اس 7 اج سامسونگ تعویض کرده بود.

گلکسی اس 7 اج سامسونگ چگونه منفجر شد؟

این مشتری با استفاده از یک شارژر OEM  قصد دارد دستگاه خود را شارژ کند که به یک‌باره منفجر می‌شود. این نخستین بار نیست که گلکسی اس 7 اج سامسونگ منفجر می‌شود. ماه پیش هم شاهد بودیم که چگونه یک دستگاه گلکسی اس 7 اج سامسونگ در جیب شلوار یک کارگر ساختمانی منفجر شد و این کارگر نگون‌بخت را دچار سوختگی درجه دو و سه کرد. البته موارد متعدد دیگری از این دست قبلا گزارش شده بود.

انفجارهای سریالی اسمارت فون تنها شامل سامسونگ نمی‌شود. گویا ویروس این پدیده شوم به دیگر سازندگان اسمارت فون نیز سرایت کرده است. همین هفته پیش بود که شاهد انفجار یک دستگاه ایفون 7  اپل بودیم که پس از انفجار، خساراتی به خودرو صاحب گوشی نیز وارد کرد.

البته سوال مهمی که باید پرسیده شود این است که چند مورد دیگر انفجار باید رخ دهد تا سازندگان گوشی در صدد فهم ضرورت بازنگری در محصول خود برآیند. در این میان باید از پوشش سنگین رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی میزان خطرناک بودن برخی اسمارت فون‌ها قدردانی کرد. نتیجه مطالعات نشان می‌دهد که در حدود 40 درصد مشتریان دارنده‌ی اسمارت فون سامسونگ، دیگر حاضر به خرید محصولات این شرکت نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*