برنده پروژه CSX زد تی ای

برنده پروژه CSX زد تی ای مشخص شد؛ یک گوشی حاوی ردیاب چشم و بدنه چسبنده

پس از اجرای چند ماهه پروژه CSX به جهت انتخاب مردمی بهترین ایده برای ساخت یک گوشی هوشمند، امروز رسما برنده این نظرسنجی مشخص شد. بر اساس این نظرسنجی کاربران بیشترین رای را به ساخت یک گوشی هوشمند حاوی ردیاب چشم و مجهز به بدنه‌ای چسبناک داده‌اند که در هر سطحی می‌تواند بچسبد. به نظر می‌رسد که این گوشی در نمایش CES 2017 در ماه ژانویه سال آینده میلادی برای نخستین بار رونمایی خواهد شد.

شرکت زد تی ای صبح امروز اعلام کرد که طی برگزاری یک نظرسنجی همگانی و جهانی، هزاران رای از بین 176 کشور مختلف به دست آمده است تا برنده‌ی پروژه CSX این شرکت مشخص شود. این پروژه در واقع یک نظرسنجی بسیار گسترده در بین مشتریان این شرکت است که به علاقه‌مندان زد تی ای اجازه می‌دهد تا بهترین ایده را برای ساخت یک گجت، گوشی هوشمند یا هر وسیله جذاب الکترونیکی دیگری انتخاب کنند.

برنده‌ی این پروژه یا همان نظرسنجی پس از چندین ماه بالاخره مشخص شد و انتظار می‌رود که در نمایشگاه CES 2017 نیز از نزدیک آن را ببینیم. در بین گزینه‌های انتخابی «یک گوشی حاوی ردیاب چشم همراه با بدنه چسبنده» موفق شده تا بیشترین آمار را به دست آورد. جف یی (Jeff Yee) یکی از سخن‌گویان و مدیر برنامه‌های فناوری بخش آمریکایی این شرکت عنوان کرد که زد تی ای پس از حاصل شدن نتیجه پروژه CSX ، وارد فاز توسعه محصول برگزیده کاربران خواهند شد.

به گفته او ممکن است حتی در آینده‌ای نزدیک، پرسش‌های جزییتری نظیر رنگ و نام گوشی حاصله از پروژه CSX نیز از بین نظرات علاقه‌مندان به این شرکت انتخاب شود. اگر در جریان برگزاری این نظرسنجی بزرگ نیستید، می‌توانید گزینه‌ها و میزان آرای کاربران را برای ساخت دیوایس الکترونیکی سفارشی توسط زد تی ای در زیر مشاهده کنید.

لیست آرا پروژه CSX زد تی ای

  • یک گوشی حاوی ردیاب چشم، بدنه چسبنده – 36 درصد
  • کاورهای هوشمند گوشی – 21 درصد
  • عرضه یک گوشی پرچمدار اندرویدی – 19 درصد
  • ماسک اینتراکتیو واقعیت مجازی – 16 درصد
  • دستکش قدرت – 8 درصد
برنده پروژه CSX زد تی ای

یک گوشی حاوی ردیاب چشم، بدنه چسبنده

در حال حاضر شرکت ZTE به عنوان چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده شناخته می‌شود. همان‌طور که ذکر شد، گوشی هوشمند برگزیده پروژه CSX زد تی ای (مجهز به ردیاب چشم، بدنه چسبنده) طی نمایشگاه CES 2017 در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت که زمان زیادی را تا برگزاری آن نخواهیم داشت. به نظر می‌رسد که در این نمایشگاه، زد تی ای، قیمت، زمان عرضه و مشخصات دقیقی از این هندست را ارائه خواهد کرد. لیکسین چنگ (Lixin Cheng) مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره زد تی ای بخش ایالات متحده در این باره می‌گوید:

ما در حال حاضر غرق پروژه CSX و مشارکت بسیار مثبت مصرف‌کنندگان شده‌ایم. هندستی که سال آینده عرضه خواهد شد، نخستین گوشی هوشمند ما بوده که از 0 تا 100 آن توسط مصرف‌کنندگان انتخاب شده و ما افتخار می‌کنیم که مشتریان ما از سراسر جهان می‌توانند بخشی از روند صنعت زد تی ای را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*